středa 20. února 2013

Jak skladuji dekorativní kosmetiku?

Krásný den!

Poslední dobou se mi celkem daří přispívat častěji, z čehož mám velkou radost. Dnes budeme v tomto trendu pokračovat a já bych vám ráda ukázala, jak skladuji dekorativní kosmetiku. Třeba zrovna váháte, kam uložit svoje štětce nebo oční stíny a zalíbí se vám můj způsob skladování. Neříkám, že tento způsob je ideální, ale v tuto chvíli si s ním vystačím. 

Já jsem rozhodně typ krabičkový. Nerada utírám z drobných věcí prach, takže uložit věci do krabiček, kelímků nebo nejlépe košíčků mi připadá vysoce praktické. Možnosti krabiček jsou navíc neomezené a levné, takže když vás přestane úložný prostor bavit, nebo vám přestane stačit, vyměníte je prostě za jiné. 

Ještě lépe než krabičky vypadají dle mého nejrůznější košíčky. Já jsem na košíky celkem ujetá a skladuji v nich nejen kosmetiku, ale používám je ve spíži, nebo ve skříni s oblečením, když do nich ukládám spodní prádlo, nebo ponožky. Košíčky jsou sice dražší než krabičky, ale zase taková pálka to není a ten dekorativní efekt je úžasný. 


Ikea je vděčná. Seženete tam do domácnosti úplně všechno, co si vymyslíte. Koupila jsem si tam sadu tří košíčků, cenu už bohužel přesně nevím, tuším že asi 169 Kč??? Košíčky jsou ve třech velikostech, v největším mám uložené make-upy a BB creamy, které zrovna nepoužívám, do druhého jsem uložila moje mono, duo či kvatro stíny, nemám jich moc, protože preferuji paletky, taže se vejdou :-). Ve třetím nejmenším mám nějaké gumičky a sponečky na vlasy.

 

Štětce mám naházené v kelímku, který byl původně květináčem, ale protože jsem žádnou vhodnější nádobu ve fialové barvě neobjevila, vzala jsem za vděk květináčem za 29 Kč. Řasenky a tužky na oči jsem si dala do plastového kelímku, který mají v Ikea v různých barvách a je možné je pověsit, což je celkem praktické. Všechny kelímky, které doma mám, jsem vysypala dekorativním pískem, štětce do něj můžete zapíchat, řasenky nejsou v kelímku tak potopené. Seženete ho v IKEA, ale i v Kik, možná i v nějakém papírnictví.

 

Laky mám uložené v krabičce, která se dá zavřít. Lahvičky laků jsou přesně ty věci, na kterých není žádný med utírat prach, takže je pěkně schovávám do krabičky s pejskama :-).

Mojí novou vychytávkou je uložení produktů, které denně používám, nebo které chci vyzkoušet, do jedné z krabiček krásy. Rázem to má na stole nějaký řád. Když totiž ráno nestíhám, nechce se mi vše ukládat na své místo do milionů košíčků. Když se pak ale večer vrátím tak jsem naštavaná, jaký mám na stole nepořádek. Tahle to naházím do krabice a je uklizeno....

 
Obdobně jako produkty denní potřeby jsem vyřešila krémy na ruce a nohy, které se mi povalovaly na nočním stolku, dala jsem je do krabičky a je to :-).

Samozřejmě jsem vám nefotila všechny košíčky a krabičky, myslím, že pro představu to takto stačí.  

Pokud jste na svém blogu fotily, nebo natáčely, jak skladujete kosmetiku, určitě mi dejte odkaz, ráda se na tyto příspěvky dívám, nebo mi prostě jen napište, na jaké řešení jste nejvíc pyšné :-D.



Žádné komentáře:

Okomentovat