středa 31. října 2012

TOP 5: říjen 2012

Krásnou středu vám všem!

S koncem měsíce se vždy ohlížím a hodnotím, které produkty jsem nejvíce používala, či které mě nejvíce nadchly. jasno jsem měla o prvních třech produktech, které jsem vám již v průběhu měsíce vychválila.

1) Paletka 88 očních stínů
Paletku jsem si objednala od Plum foolery a v říjnu jsem ji používala téměř denně. Stále platí, co jsem o ní napsala, už jsem sice některé stíny použila opakovaně, ale vždy v jiných kombinacích, takže možnosti této paleky jsem rozhodně ještě nevyčerpala. Nyní jsem si koupila dvě paletky od MUA, takže tuto na chvilku odložím, ale rozhodně má na mém kosmetickém stolku své místo. Pokud byste si chtěly přečíst něco víc, tak odkazuji sem.

2)  Ryor - Calming sérum antiakné - Aknestop

Druhým produktem je moje záchrana, krém mi pomohl moji stresem rozhozenou pleť hodit opět do normálu a zbavit se nánosu pupínků, který se mi vytvořil. Je to velmi lehký přípravek, na pleti velmi příjemný. Všem moc doporučuji. 

3) Ryor - Krém s ovocnými kyselinami
Stále se mi ještě nepodařilo najít ten pravý noční krém, ale krém s ovocnými kyselinami od Ryoru je výborný a splňuje vše, co bych od nočního krému chtěla. 





4) Ryor - Balzám na rty s vůní hroznového vína 
Je to trochu monotónní, ale já kosmetiku Ryor prostě zbožňuju, takže i další výrobek je od této značky. V říjnu jsem byla hodně času mimo domov v různých podmínkách a balzám na rty byl nezbytností. Nosila jsem u sebe právě balzám od Ryou a byla jsem spokojená. Bohužel se mi ale povedlo jej nakonec z nějakého důvodu zlomit, což mě moc nepotěšilo. Nevím, jestli to bylo způsobené střídáním teplot, ktermu byl vystaven, špatnou manipulací, nebo to bylo vadou výrobku, v každém případě ale trvá, že jsem s tímto balzámem spokojená.

5) Báze pod oční stíny Essence
Na páté místo se tlačilo více výrobků, nakonec jsem zvolila bázi pod oční stíny od Essence, která pro mě byla velkým překvapením. Moc výrobků od Essence nemám a nějak této značce úplně nedůvěřuji. Na tuto bázi jsem ale četla chválu ze všech stran. Je primárně určena k použití pod pigmenty, já ji ale používám pod klasické oční stíny a jsem s ní moc spokojená. Na příští měsíc připravuji srovnávací článek bází pod oční stíny, tato bude do testu určitě zahrnuta.

A které výrobky jste si v říjnu oblíbili vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat