úterý 2. října 2012

GARNIER: Regenerační krém na nohy

Hezký den všem!

Pro dnešní článek jsem si vybrala recenzi na mojí stálici, která se objevuje v mém nákupním košíku pravidelně, zatím jsem totiž neobjevila lepší výrobek tohoto druhu. Jde o regenerační krém na nohy od Garnier.

Krém je určen na popraskanou a velmi suchou pokožku, intenzivně regeneruje nohy a chrání je před vysušováním, zklidňuje, zjemňuje jejich popraskanou, hrubou a drsnou pokožku. Obsahuje výtažky javorové mízy, která má mít hojivé účinky. Krém má objem 100 ml, stojí cca 90,- Kč. O nohy se snažím pečovat opravdu důsledně, a to po celý rok, nejen v létě, kdy je zvýšená péče o nohy samozřejmostí. Pravidelně tedy jednou týdně provádím domácí pedikúru a denně těsně před spaním namažu plosky nohou právě tímto krémem. U jiných krémů jsem měla pocit, že nohy neudrží tak hladké a následná pedikúra musí být důkladnější, než když používám tento krém. Krém je opravdu mastný, ale dobře se roztírá a celkem rychle se vstřebává. Vůně je příjemná, nijak agresivní. Pokožku nohou opravdu zjemní, a to na delší dobu. Pokud chci účinek zvýšit, navléknu si na noc na namazané nohy ponožky, nechám působit a ráno si mohou vykračovat na hladkých nožkách.


 Tento krém na nohy vám rozhodně doporučuji a dávám mu hodnocení 5/5.

2 komentáře:

  1. Viděla jsem ho nedávno poprvé (a nevím, jak je to možné).
    Ale asi ho vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem s ním moc spokojená, vždycky se k němu vrátím.

      Vymazat