úterý 30. října 2012

NEW IN: říjen 2012



Krásný den,

zítra nám končí další měsíc a já bych vám chtěla ukázat, co jsem si za říjen nového pořídila a také kriticky zhodnotit, zda jsem se řídila svým předsevzetím, se kterým jsem vás seznámila v článku SHOP or STOP.

Můj první nákup byl ještě v poslední den měsíce září, ale zařadím ho již na říjen a zavítala jsem do Rossmannu, zejména kvůli akci 25% sleva na produkty RIMMEL. Od této značky jsem si vybrala korektor Match perfection, který mě stál ve slevě necelých 100 Kč a černý lak na nehty 60 seconds, který vyšel asi na 34,- Kč. Dalším lakem, který jsem si vybrala byl od NYC z kolekce In a minute odstín Prospect park pink, protože od NYC ještě žádný lak nemám, tak jsem ho chtěla vyzkoušet a stál jen 29,- Kč. Dál jsem sáhla po bezoplachové péči pro velmi poškozené a suché vlasy od GLISS KUR, na který byla také sleva a stál 94,- Kč. Protože mi docházel odlakovač, potřebovala jsem rychle nějaký koupit, sáhla jsem po odlakovači od Essence, který mi ladí k nádobám na štětce a řasenky, neboť mám vše laděné do fialova, stál 40,- Kč. No a protože jsem při posledním nákupu v Ryoru zapomněla na bylinné tonikum pro normální a smíšenou pleť, které jsem chtěla, a zde ho měli za 64,- Kč, tak jsem si ho vzala taky. Pokud to shrnu, tak na laky, péči o vlasy, korektory se STOP nevztahuje, odličovač docházel, takže také v pořádku a tonikum jsem chtěla vyzkoušet a to od Lirene také dochází, takže také v pořádku a prvním nákupem jsem se držela v kategorii povolených výrobků.

Poté jsem se radovala ze zářijového Ladyboxu,  o kterém jsem psala článek, zde.

Druhý nákup byl drobný a bleskový. Zavítala jsem do lékárny a odnesla si Biosil, tak jsem zvědavá, zda bude mít nějaká účinky také na mě. Pak jsem si šla vybrat peníze do bankomatu, vedle kterého je Rossmann, tak jsem tam zaskočila, ale odnesla jsem si jen masku na vlasy Elseve, protože mi dochází ta současná. No a pravidlená sleva 25 % na dekorativní kosmetiku byla v říjnu na kosmetiku Gabriela Salvette. tuto značku většinou spíše přehlížím, ale mají nádherné laky na nehty, tak jsem si vzala jeden fialový, který v lahvičce vypadal skvěle, uvidíme, jak bude fungovat :-). I druhý drogérkový nákup sevymkl mému předsevzetí neutrácet za věci, kterých mám doma tuny.

No a pak mě čekala první letošní dovolená a každý víkend mimo domov, a návrat do práce, kde bylo práce jak na kostele, takže výdaje, energie i pozornost šly úplně jiným směrem, než k nákupům kosmetiky. Neopomněla jsem si však po večerech objednat něco přes internet, takže mi přišel říjnový SENZABOX, z které jsem sice měla hroznou radost, ale asi nemá smysl psát o každé krabičce, která mi přijde, takže pak vyberu jen některé produkty, které budou stát za zmínku (ať už jakoukoliv).
zdroj: http://www.plumfooleryshop.cz/

zdroj: http://www.plumfooleryshop.cz/
Proběhla také druhá objednávka z eshopu PLUM FOOLERY, kde jsem tentokrát neodolala dvěma paletkám od MUA. Sáhla jsem po tolik opěvované Undressed a pak po Starry Night. Už pečlivě zkouším a udělám asi nějakou srovnávací recenzi s paletkami, které mám už doma delší dobu. Oční stíny sice nepotřebuji, ale kdo by odolal :-).

Tento měsíc jsem se co do nákupu drogerie držela zkrátka, ale z toho, co jsem si pořídila, mám o to větší radost. Co Vás nejvíc potěšilo z říjnových nákupů?








4 komentáře:

  1. Flexi, mám to úplně stejně. Radši si koupím jen pár kousků, které využiju, než třikrát takový množství kosmetiky, která mi pak doma leží ladem. Pokoupila jsem úžasně! ;-) Můj nej nákup je asi Ooh la lift od Benefitu a třešňový balzám na rty - ten mi udělal velkou radost.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ta péče od Glisskur je zajímavá, všeobecně mají dobré výrobky.
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na u péči napíšu brzo recenzi, už mám půlku pryč, tak můžu posoudit.

      Vymazat