pátek 12. října 2012

Korres: Sprchový gel a tělové mléko

Krásný den!

Když jsem uviděla v dárkové taštičce od kamarádky nápis Korres byla jsem nadšená a nemohla se dočkat, až výrobky otestuju, protože jsem dlouho chtěla něco od této značky vyzkoušet.Byla jsem obdarovaná sprchovým gelem a tělovým mlékem s vůní fíků. Já mám fíky k jídlu ráda, takže jsem se docela těšila. No a byla jsem zklamaná. Bože to je smrad :-(. Nejprve jsem vyzkoušela sprchový gel, pěkně pění, pokožka je krásně hydratovaná, není ani třeba použít tělový krém, no ale ta vůně mi není příjemná a to nedokážu zkousnout. Fíková vůně mi připomíná nějaké pánské deodoranty, nebo něco podobného. Já jsem spíše na ovocné či květinové vůně, takže tato parfemace není nic pro mě. Občas se s tímto sprchovým gelem umyji, ale tu sprchu si prostě neužiju.






Po sprchovém gelu jsem se natřela tělovým mlékem, je trošku tužší konzistence, přijde mi, že pokožku pěkně vypne a zpevní. No ale "voní" po fíkách....Sprchový gel aplikujete chvíli a utečete, pokud se ale natřete tělovým mlékem jeho vůně vás provází delší dobu a já s tímto tělovým mlékem prostě nemůžu žít.






Strašně mě to mrzí, protože jinak tyto výrobky vypadají velmi slibně, navíc jde o přírodní kosmetiku, takže určitě budou fajn, ale já prostě nemám sílu je více zkoušet. Alespoň jsem vám produkty tedy nafotila (omlouvám se za neuspořádání, vůbec to nešlo seskládat tak jak jsem chtěla). Pro zajímavost musím říct, že jsem si pod vlivem těchto výrobků koupila o víkendu fíky a opravdu je ta vůně výrobků skutečným fíkům blízká. 


Máte doma tělové mléko nebo sprchový gel od Korres s jinou vůní? Jste s s nimi spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat