čtvrtek 11. října 2012

Yves Rocher: BB Krém pro dokonalou pleť 6 v 1

Krásný den všem,

dnes mám pro vás připravenou další kosmetickou recenzi, tentokrát na BB krém pro dokonalou pleť 6 v 1 od Yves Rocher. Uznávám, že jsem si tento BB kupovat nemusela, mám tu dva od Garnier, jeden od Maybelline, k tomu plno make-upů, ale protože jsem fanoušek Yves Rocher, rozhodla jsem se, že ten jejich BB krém ještě vyzkouším. V nabídce jsou dva odstíny, Light a Medium, se slečnou prodavačkou jsme usoudily, že mojí pleti bude dobře sedět odstín Light (pro mě to tedy nebylo překvapení), v kamenných obchodech byl v září v akci za 249,- Kč, stálá cena je jinak 410,- Kč, objem 50 ml, což je docela dost produktu. Podle popisu obsahuje bílý čaj s ochrannými vlastnostmi a pigmenty sjednocující a rozjasňující odstín pleti. 90% složení je přírodního původu, neobsahuje živočišné složky, což je mi velmi sympatické.
A jakých šest účinků BB krém slibuje? 

- hydratuje pleť 24 hodin
- sjednocuje odstín pleti
- kryje drobné nedostatky pleti a známky únavy
- vyhlazuje zrnitost pleti
- projasňuje pleť
- chrání pleť před vlivy vnějšího prostředí

No a co ze svých slibů splňuje? BB se lehce roztírá a lehký je i na pleti, rozhodně nemám pocit, že bych měla něco na obličeji. BB příjemně voní, spíše jako nějaký krém na obličej, než produkt z dekorativní kosmetiky. Celkem rychle se do pleti vstřebá a skutečně sjednotí odstín pleti a projasní ji. O krytí nedostatků a vyhlazení pleti by se dalo diskutovat, řekla bych, že od BB krému žádné velké zakrytí pupínků nečekám, nedočkám se ho ani u tohoto, takže korektor je nutností. Zkoušela jsem bez pudru i s pudrem a obojí je možné, já jsem si jistější, když i BB zapudruji, ale nepozorovala jsem, že bych se bez něj nějak leskla. 




Když bych to shrnula, tak se mi líbí, že jde o přírodní produkt, hezky voní, pleť sjednotí a projasní, je ho více, než třeba BB od Maybelline, kterého je jen 30 ml, ale stálá cena je o dost vyšší, takže bych jej kupovala opravdu jen v nějaké akci. Výrobek je fajn, střídám jej teď s Maybelline a podle mě jsou celkem srovnatelné. Neříkám, abyste všichni běželi a tento produkt si koupili, protože bez něj nemůžete dál existovat, ale pokud doma ještě žádný BB krém nemáte, zajděte se na tento do Yves Rocher podívat. Určitě ale bude nevýhodou, že odstíny jsou pouze dva, takže výběr je značně zúžený.







6 komentářů:

  1. V září jsem šla tento BB okouknout a vyzkoušet na ruku. Po vyzkoušení jsem si ho nakonec nekoupila - zalézal šíleně do vrásek a pórů a dělal je viditelnější :( Škoda, jinak voněl příjemně. Mám ráda kosmetiku, která má ve složení nějakou tu přírodní složku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zalézání do vrásek nijak zvlášť nepozoruju, ale ta vůně mě opravdu dostala a taky si libuji, že mám něco s přírodní složkou, dává mi to pocit, že dělám pro sebe těmito výrobky něco víc :-).

      Vymazat
  2. Vypadá hezky, možná si ho přinejmenším někdy někde osahám. :) Ale kupovat si ho asi opravdu nepoběžím... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jak říkám, teď už má BB cream každá značka, tak člověk nemusí mít doma všechny, make-upy taky nenosíme domů od všech, že :-)...,

      Vymazat
  3. mě nejvíc láká že je přírodní:) nevím teda jak moc ale po tom co jsem četla jak obsahujou bbčka silikony:-/ tak slyšim na všecko přírodní

    OdpovědětVymazat
  4. aha tak se koukám na složení a je tam dimethicone ten nejhorší silikon.. kvůli nim používám přírodní šampony.. na tomhle bb tedy neni nic moc přírodního..

    OdpovědětVymazat