úterý 16. října 2012

Krémy na tělo - Nivea a Dermacol

Krásný den,

dnes mám pro vás recenzi na dva tělové krémy, které v poslední době kombinuji a už se oba chýlí ke konci, proto jsem se rozhodla vám o nich ještě něco říct, než se s nimi úplně rozloučím.

Osvěžující tělové mléko Happy Time od Nivea
zdroj: http://www.lekarna.cz/nivea-body-telove-mleko-happy-time-osvezujici-400ml-80298/
Tělová mléka obecně si kupuji velmi ráda a vždy jich mám doma několik. Nemám ráda tělová mléka, která jsou moc parfémovaná. Řadu Happy Time od Nivea jsem si docela oblíbila, několikrát jsem měla i sprchový gel z této řady a byl velmi příjemný. Obrovské plus, které ode mě osvěžující tělové mléko Happy Time získalo hned, je balení. Nejde totiž o tubu, ale lahvička je opatřená pumpičkou, která je strašně praktická, vždy si napumpuju jen takové množství krému, které zrovna potřebuji, nemusím klepat tubou, abych krém dostala ven. Opravdu za pumpičku jsem u každého produktu ráda, takže oceňuji, že i toto mléko ji má. Navíc má lahvička 400 ml, takže vydrží celkem dlouho, já toto mléko aplikuji jen na horní polovinu těla, protože na nohy si mažu krémy proti celulitidě, nebo jiná zpevňující mléka, takže mě 400 ml vystačí skutečně na řadu týdnů. Voní příjemně, je cítit mléko, trochu citrusy, je to taková svěží vůně, na těle moc příjemná. Mléko se dobře roztírá a velmi rychle se vstřebává, rozhodně nemusíte čekat než se krém vsákne, abyste neměli zamaštěné celé oblečení, pokožka zůstává krásně hydratovaná, není suchá. Mléko je jinak určeno pro normální až suchou pokožku. Nemyslím si, že byste kvůli tomuto mléku museli hned běžet do drogerie, ale svoji práci odvede dobře, má praktické balení a cena se pohybuje od 100 do 200 Kč (podle místa a aktuální akce), takže celkem příznivá za 400 ml. Mléka střídám, ale po tomto už jsem sáhla několikrát, je opravdu fajn.Bohužel jsem vyhodila obal bez toho, aniž bych jej nafotila, takže přikládám obrázek z lekarna.cz

Enja firming body balm od Dermacolu

Druhým tělovým mlékem, resp. balzámem, který v této chvíli používám je zpevňující tělový balzám od Dermacolu. Podle popisu má mít hloubkový účinek pro viditelně hladší a pevnější pokožku, obsahuje koezym Q10 a kreatin a slibuje viditelné zpevnění a hydratovanou pokožku plnou energie. Balzám je opět v praktickém balení s pumpičkou, za mě tedy spokojenost, rovněž objem 400 ml, cenu také nevím už přesně, řekla bych kolem 200,- Kč. Vůně je zase příjemná, nikoliv výrazná, řekla bych taková květinová, těžko se to popisuje. Balzám se dobře roztírá i vsakuje. Já jej používám pouze na nohy, protože je zpevňující. Já vím, že to asi nehraje roli a že by asi výsledek byl stejný, když bych celé tělo natřela mlékem od Nivey, ale prostě pro ten pocit, to tak dělám. Žádné zázraky po použití nepozoruji, řekla bych, že balzámem od Lirene jsem měla pokožku vypnutější, ale pokožka je i po Dermacolu pevná, na takovéto denní mazání je dobrý, i když žádný top produkt to určitě není.

Když to shrnu, tak obě mléka jsou příjemná, koupí neprohloupíte, ale na zadek si z nich taky nesednete.

Žádné komentáře:

Okomentovat