středa 24. října 2012

Vzorkování II.

Krásný den přeji!

V tomto měsíci jsem celkem hodně času strávila mimo domov, ať už na dovolené nebo o víkendech, takže jsem vypotřebovala docela dost vzorků, neboť jak už jsem několikrát zmiňovala, šetřím při cestách kila a místo tím, že si místo velkých nádob beru právě vzorečky. Chtěla bych vám tedy o některých produktech sdělit své dojmy.

YVES ROCHER - sprchový gel Flowerparty Summer
zdroj: http://www.yves-rocher.cz/
O prázdninách rozdávali tyto sprchové gely jako dárek k nákupu. Lahvička má objem 50 ml, takže mi vystačila asi na týden mytí. Co mě naprosto dostalo je vůně, sprchový gel voní jako Bonpari a to se mi líbí. Vždycky jsem se večer těšila, až se s ním zase namydlím :-). Sprchový gel je průhledný, pěkně pění a pokožka není po sprše vysušená, i když jsem nepoužila tělové mléko. V eshopu jsem našla pouze toaletní vodu z této řady, sprchový gel byl tedy asi akcí na léto, kdyby jej ale prodávali v plné verzi, tak si ho určitě koupím. Pokud byste se k němu dostali a máte rádi ovocné vůně, tak neváhejte a sáhněte po něm.

DOVE - Body milk
zdroj: http://www.mydove.com.au/
Přiznám se, že jsem si nikdy nekoupila tělové mléko od DOVE, reklamy jsou sice na to lákavé, ale nějak mě to k nim nepřitáhlo. Už ani nevím, jak jsem se dostala ke vzorku tělového mléka pro suchou pokožku, ale když jsem se balila na cesty, hodila jsem ho do kosmetické taštičky. Tělové mléko docela pěkně voní, je to jemná krémová parfemace, nic charakteristického, nic výrazného. Krém je bílý, roztírá se dobře, konzistence ani tekutá, ani moc hutná, zkrátka akorát. Jak jsem uvedla je určeno pro suchou pokožku, kterou já tedy nemám, ale čekala bych, že bude tedy hydratovat víc, neřekla bych ale, že tomu tak je. Jde naopak spíše o průměr. Nevím, nějak mě tento výrobek nevzal za srdce, plnou verzi bych si asi nekoupila, řekla bych, že krémem od Baley získáte stejné výsledky a za třetinovou cenu. 


 ELSEVE Arginine Resist X3 
zdroj: http://www.lorealparis.cz/
Na šampon Argine Resist od Elseve je reklama snad v každém časopise, je to ten černý s růžovým nápisem, který doporučuje Jennifer Lopez a tvrdí, že naše vlasy posílí tak, že budou  odolnější od kořínků až po konečky. Měla jsem doma dva vzorky, když jsem si umyla vlasy poprvé byla jsem naprosto nadšená, vlasy byly jemné, zdály se mi skutečně pevné. při druhém umytí už mi ten efekt nepřišel tak silný, ale vážně uvažuji, že bych si jej koupila v plné verzi. Bohužel u šamponů může člověk hodnotit účinky až po pravidelném používání, první dojem, ale na mě zanechal tento výrobek dobrý. Máte s tímto šamponem někdo zkušenost?

Používáte tyto výrobky v plné verzi, jaké jsou Vaše dojmy a zkušenosti?


Žádné komentáře:

Okomentovat