neděle 28. října 2012

Lakování: Miss sporty - Crack me up

Krásný den,

dnes jsem si pro pravidelný lakovací článek připravila efektový lak od Miss sporty Crack me up. Na výběr byla černá a modrá barva, já zvolila modrou a teď toho trochu lituji, protože černá by byla univerzálnější, ale na vyzkoušení bude dobrý i modrý. Musím říct, že jde o první praskající lak, který vlastním a měla jsem tedy trochu problém s tím odhadnout, jakou vrstvu mám na nehty nanést, aby byl efekt co nejlepší. Nejdřív jsem nanesla hutnou vrstvu, která vůbec nepopraskala, potom zase tenkou vrstvu, která popraskala do takových tenkých vlásečnic, což není efekt, který by se mi úplně líbil. Po několika pokusech už jsem snad vychytala tu správnou vrstvu, i když ne vždy se to povede :-). Jako podklad při tomto lakování jsem použila vínový mini lak na nehty od Reginy, o kterém jsem psala minulý víkendu, a spojení těchto dvou laků podle mě vytvořilo skvělou kombinaci. Pro mě asi nejde o záležitost, kterou bych nosila během týdne do práce, ale na páteční party super a všichni mi nehty chválili. Efektový práskající lak se tedy v mojí sbírce neztratí, bohužel jsem si asi spíše měla vybrat černý, ale to už nevrátím. Jinak efekt se mi docela líbí. Co se týče vlastností laku, tak je hustší než klasické laky, na nehtech vytvoří gelovou vrstvu, která zcela překryje barevný podkladový lak, po zaschnutí efektový lak popraská a v prasklinách tak prosvítá podkladový lak, který jste zvolili. Lak mě stál necelých 50 Kč a na takové to oživení běžné manikůry rozhodně dobrá věc. 

Lakujete si nehty efektovými laky? Jaké máte nejradši?




2 komentáře:

  1. zatiaľ som takéto laky neskúšala, ale vyzerá to zaujímavo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že na oživení běžné manikúry je to opravdu fajn, docela se mi to zalíbilo

      Vymazat