čtvrtek 25. října 2012

Jak pečuji o ...........TĚLO?

Krásný den všem,

dnes bych chtěla pokračovat ve své rubrice "Jak pečuji o......?" a tentorkát bych se zaměřila na tělo. Tělem v tomto článku myslím oblast od krku po kotníky a po zápěstí, zbytku těla bych chtěla věnovat další články.

1) SPORT
Pohyb je pro péči o tělo základ, já bez sportu nemůžu být, o čemž svědčí moje sobotní články. Jakmile se chvíli nehýbu třeba kvůli nemoci, jsem celá rozlámaná, nevybitá, nejsem ve své kůži. aktuálně nějčastěji navštěvuji hodinu cardio dance, bodystyling a chodím běhat, dokud to ještě počasí dovolí.

2) SPRCHOVÉ GELY
Když tělo potrápím při sportu je samozřejmě na řadě sprcha. Zbožňuji ten pocit uvolnění, když na sebe po hodině tancování pustím horkou vodu no k tomu nejlépe nějaký ovocný nebo květinový sprchový gel. Nyní jsem si hodně oblíbila sprchové gely od Yves Rocher, které dobře pění, pokožku nevysušují a pěkně voní. Víc toho od sprchového gelu asi čekat nejde, takže spokojenost.

3) KRÉMY
Na tělo mám doma vždy dva druhy krémů, a to klasické tělové mléko a pak speciální krém proti celulitidě, či jiný zpevňující mléko. klasické tělové mléko pak mažu na horní část těla a zpevňující na dolní část těla. Už jsem si na to zvykla a tento způsob mi vyhovuje. Přiznám se, že když jsem lenivá, tak vynechám krém na horní polovinu těla, nohy se ale snažím namazat po každé sprše. Nyní mám na poličce zpěvňující tělové mléko DERMACOL a tělové mléko od Koress. Když si vybírám krémy na tělo upřednostňuji těkutější tělová mléka, i když v poslední době mi přijde, že na nohy mají lepší výsledky přípravky s tužší konzistencí, nevím, jestli je to placebo, ale přijde mi, že pokožku lépe vypnou a zpevní. Těžko říct.

4) MASÁŽE
Pravidelně jednou za tři, čtyři týdny chodím na masáž. Mám sedavé zaměstnání, moje záda u počítače docela trpí, takže je to už nezbytnost, navíc si tam vždy nádherně odpočinu. Podrobně jsem svoji masážní seanci popsala v článku o zdravých zádech. Uvažuji nyní o lymfatických masážích, slyšela jsem na jejich účinky velkou chválu, tak bych to možná také zkusila. absolvovaly jste někdy lymfatické masáže, jaké s nimi máte zkušenosti?

Myslím, že tímto moje péče o tělo končí. Peelingy moc nepoužívám, drhnutí pokožky zrníčky mi není moc příjemné. Napadá vás ještě něco, co pravidelně děláte v péči o tělo?

Žádné komentáře:

Okomentovat