čtvrtek 4. října 2012

Yves Rocher: Orientální relaxační exfoliant z arganových ořechů

Krásný den všem!

Při jedné z posledních návštěv Yves Rocher jsem dostala jako dárek vzoreček Orientálního relaxačního exfoliantu z arganových ořechů z kolekce Tradition de Hammam. Na internetových stránkách jsem výrobek označený tímto názvem nenašla, zřejmě ale půjde o Orientální relaxační peeling pro sametovou pokožku, který stojí 590,- Kč za 150 ml, jistě to ale nevím.


Peeling strašně krásně voní, je to taková nasládlá vůně, v tubičce trochu moc koncentrovaná, ale když jsem jej použila, byla ta vůně opravdu příjemná, nevím, jak bych ji popsala, možná opravdu nějaká sladkost. Mírně nahnědlý gel obsahuje tmavě hnědá zrníčka, což by měl být prášek z argamových jader. Zrníčka jsou poměrně velká a hodně hrubá. Na výrobku je uvedeno upozornění, že jej nemáme používat na obličej. Toto varování je na místě, protože kdybyste si tuto hmotu daly na obličej, tak vám jej seškrábe snad do krve. Na těle sice máme pevnější, silnější pokožku, ale i tak mi použití peelingu nebylo moc příjemné, škrábe opravdu hodně, je to taková drsná procedura. Vzoreček o objemu 30 ml mi vyšel na čtyři použití, ale byla jsem celkem ráda, že jsem jej spotřebovala, kromě příjemné vůně jsem z toho opravdu neměla příjemný požitek. Pokožka byla po použití jemná, to určitě, ale asi není nutné odstraňovat odumřelé částečky kůže takovými drsnými zrny. Za mě tedy ne moc dobré hodnocení, ale pokud máte rády spíše drsnější peelingy, tak tento pro vás bude vhodný.


Tento peeling vám nedoporučuji a dávám mu hodnocení 2/5.

3 komentáře:

  1. Tenhle peeling jsem ještě nezkoušela... a asi ani nebudu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to opravdu nebylo moc příjemné, už jsem zažila lepší peelingování, ale ta vůně je příjemná...

      Vymazat
  2. díky za komentář, na Tvůj blog určitě zavítám

    OdpovědětVymazat