úterý 9. října 2012

RYOR: Cestovní balení - Normální a smíšená pleť

Krásný den,

dnes mám pro vás připravenou recenzi na velmi praktickou záležitost od Ryoru, která se stala mojí nezbytností vždy, když někam cestuji. Ryor totiž nabízí dvě cestovní balení výrobků pro péči o pleť, a to pro normální a smíšenou pleť a péči pro velmi citlivou pleť. Já jsem si pořídila balení pro normální a smíšenou pleť. 





Oficiální popis říká:

Výrobky pro normální a smíšenou pleť příznivě přispívají k její celkové regeneraci. Aktivní látky napomáhají dlouhodobě udržet v pokožce vlhkost a výrazně zlepšují elasticitu pleti.

50 ml - Pleťové mléko čisticí
50 ml - Bylinné tonikum
30 ml - Hydratační krém s 24 hodinovým účinkem a UV filtry
30 ml - Výživný krém s ceramidy

Uvedené výrobky jsou zabaleny v praktické plastové omyvatelné taštičce, která se dá lehce uzavřít a v horní části má červené "madlo" za které je možné taštičku nosit, nebo pověsit. Balení je tedy opravdu praktické, vypadá jako kosmetická taštička. Jak je výše uvedené obsahuje vše, co potřebujete k ranní i večerní péči o normální a smíšenou pleť, tedy večer pleť můžete vyčistit čistícím mlékem, dočistit bylinným tonikem a natřít krémem. Já na cestách volím na noc výživný krém s ceramidy, který je mastnější a na noc mi přijde celkem vhodný, také jsem tento krém používala v zimě na horách, protože určitě lépe chrání, než lehký 24 hodinový hydratační krém, který je zase vhodný jako běžný denní krém. Podle popisu na výrobcích je ale možné oba tyto krémy použít jak na den tak večer. 


Celé balení stojí 135,- Kč a vydrží vám určitě na několik cest. Když se nechcete tahat s velkými tubami, jedete např. někam na jeden večer, snažíte se minimalizovat objem a váhu zavazadla, tak tato taštička je určitě dobrou variantou. Výrobky Ryor nabízí i ve velkých baleních, takže můžete taštičku pořídit i jako vzorkovník a zjistit, jak bude vaše pleť s uvedenými výrobky spokojená.








Mě tento nápad zaujal a jsem s taštičkou spokojená, takže mohu doporučit i vám. Je třeba ale dodat, že já jsem téměř se všemi výrobky od Ryoru zatím spokojená, takže od toho se to asi také odvíjí.


7 komentářů:

  1. Ryor patří právem mezi mé oblíbené značky kosmetiky. Ale o cestovních baleních slyším poprvé - v drogérce jsem je ještě nikdy neviděla. Kdybych sehnala cestovní sadu Aknestopu, tak budu přešťastná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel dělají jenom dvě sady, tuto pro normální a smíšenou pleť a pak Ryamar pro citlivou pleť. Nikde v dorgeriích jsem na ně taky nenarazila, jen na eshopu, nebo ve specializovaných prodejnách Ryor, já chodím v Praze na Národní třídu a tam mají všechno :-)

      Vymazat
  2. To je sympatické, ani jsem nevěděla, že mají i cestovní sady... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já je objevila na eshopu loni při výběru vánočních dárků :-)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  3. To vypadá super, ani jsem nevěděla, že Ryor dělá i cestovní balení, díky za tip!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je to fakt šikovné, jen si nevybere každý, mají jen dvě sady :-(

      Vymazat