neděle 7. října 2012

Lakování: Maybelline Colorama

Krásnou neděli všem!

Při posledním nákupu jsem opět ulovila jeden lak na nehty. Jedu teď na nějaké růžové vlně, i když už mám růžových laků plno, tak se teď vždy v nabídce zastavím právě u růžových odstínů a i doma nejčastěji sahám po těchto barvách. Loni jsem měla fialové období, tak jsem zvědavá, jaká další barevná vlna mě čeká. Tentokrát jsem volila v nabídce Maybelline. Laky Colorama se mi líbí jak vzhledem lahvičky, tak výběrem odstínů, nemohla jsem se rozhodnout, který vzít. I cena není špatná, 59,- Kč v DM za 7 ml. Nakonec jsem ze všech odstínů vybrala meruňkovou barvu, není mi jasné, jak je lak označen, jestli je to nejvýraznější číslo 93 na etiketě, zřejmě to tak bude. Barva se samozřejmě špatně fotila, ale je opravdu spíše taková meruňková.




Hned v den nákupu jsem lak zkusila. Lak je docela tekutý a řídký. Jedna vrstva je strašně průhledná, dvě vrstvy kryjí lépe, ale nehty stále hrozně prosvítají, takže jsem nakonec nanesla tři vrstvy a i tak nehty prosvítají. Byla jsem z toho pořádně rozladěná, protože jsem si plánovala koupit ještě jiné barvičky z této řady, ale takové špatné krytí, na to nemám nervy. Možná je to tou světlou barvou a tmavé odstíny třeba kryjí víc, ale nevím, zda mám odvahu to ještě zkoušet. Tím, že jsem nanesla tři vrstvy, tak lak moc rychle neschnul, řekla bych tak půl hodinky, že jsem si s ním poseděla a i pak jsem byla velmi opatrná. Lak by měl mít speciální složení proti odlupování, vydržel mi tři dny s mírným ošoupáním špiček, pak jsem jej potřebovala odlakovat, ale o moc déle by asi pěkný nebyl, takže výdrž průměrná.

Za mě docela zklamání, protože to krytí opravdu nemůžu zkousnout. Nemáte zkušenosti s jinými odstíny, kryjí také tak mizerně?

Žádné komentáře:

Okomentovat