pondělí 1. října 2012

Maybelline: Souboj řasenek

Krásný den všem,

zjistila jsem, že v poslední době se mi doma nahromadily produkty od značky Maybelline, bude to určitě způsobeno jednak jejich masivní reklamou, tak pozitivními recenzemi v blogovém světě. Neodolala jsem ani pořízení tolik chválených řasenek, konkrétně jsem koupila červenou řasenku One by one - satin black a žlutou řasenku Colossal, protože jsem se vůbec nedokázala rozhodnout, kterou si mám domů odnést. Když už je mám obě, rozhodla jsem se je tedy porovnat.



Řasenka One by one - satin black  podle oficiálních stránek společnosti Maybelline "nabízí nový, ergonomický kartáček z elastomeru Lash Catcher, který má eliptický tvar a perfektně kopíruje obrys oka. Je velmi pružný díky měkkému, poddajnému materiálu, pročeše a oddělí řasy bez škubání nebo tahání. Je to kartáček s trojím efektem. Každou řasu zachytí, obarví a nakonec oddělí." Má objem 9,6 ml. Nyní již existuje nová verze této řasenky bez přívlastku Satin black, která má objem 10,6 ml, ale jinak jsem žádný rozdíl mezi nimi nenašla.
Řasenka Colossal slibuje díky speciálnímu složení s kolagenem a mega kartáčku získání kolosálního objemu řas, jedním tahem a bez žmolků. Tato řasenka je o něco větší, má objem 10,7 ml.

A jak si tedy stojí proti sobě? Obal mají obě řasenky totožný, jsou odlišeny pouze barevným provedením. Rozdíl však na první pohled bude v kartáčku. Colossal má kartáček o maličko větší, hustší, je složen z měkkých štětin. One by one má umělý kartáček, štětinky nejsou tak blízko u sebe a jsou tvrdé. Kartáček Colossal je po celé délce stejně široký, na konci mírně zúžený, naproti tomu One by one má kartáček řekla bych ve tvaru oka, nejširší je uprostřed, k oběma koncům řasenky se zužuje.







Když jsem líčila oči řasenkou Colossal měla jsem trochu problém s krátkými řasami v koutcích očí a se spodními řasami, kartáček je totiž dost velký, takže se mi občas povede ťupnout s ním i vedle řasy na pleť, což nepotěší, ale pomocí vatové tyčinky se dá zachránit. Řasenka udělá řasy pěkné s výsledkem jsem spokojená. Občas mám večer trošku řasenky nadrolené pod okem, ale opravdu jen drobně.

Při líčení s One by one odpadl problém s krátkými řasami, řasenka se dostane všude, protože kartáček je na konci více zúžený. Řasy jsou po nanesení pěkné, husté, opět mám občas večer trochu řasenky pod okem, asi si moc sahám do očí, nebo co, ale někdy je to v pohodě.

Když jsem tedy použila každou řasenku zvlášť, výsledek byl celkem obdobný, One by one vedla díky lepšímu kartáčku, se kterým se mi snáze manipulovalo. Rozhodla jsem se je tedy porovnat bezprostředně. Jedno oko jsem ráno nalíčila One by one, druhé oko řasenkou Colossal, na každé oko dvě vrstvy. U One by one mi řasy přišly hustší, u Colossal mi ale přišly opticky delší, nevím, jak to vysvětlit, ale toto byl skutečně můj první dojem, když jsem je nanesla. Pod okem jsem večer měla o trošku víc One by one.

A jak bych tedy řasenky vyhodnotila? Pro mě vyhrává One by one, a to i bez toho, že bych tento test dělala. Již předtím jsem podvědomě častěji sáhla po ní, než po její žluté kolegyni. Zřejmě to bude opravdu tím kartáčkem, který mě u Colossal prostě nevyhovuje, ale když jste opatrné, samozřejmě se s ním pracovat dá. Určitě dopotřebuji obě, ale Colossal už si nekoupím, One by one zřejmě ano.

A kterou máte radši vy?

2 komentáře:

  1. Já mám doma obě - žlutou jsem koupila ve slevě a růžovou jsem si objednala teď nedávno. Obě hodnotím velice kladně, jedny z nejlepších, které jsem kdy měla (nejsem typ, co by vrážel několik moc stovek do jedné řasenky, to mi přijde líto :) Víc mi ale vyhovuje One by one. Mám ráda výrazné řasy a tato barvy nanáší víc, takže je pro mě aplikace jednodušší :) Mám vcelku dlouhé řasy, potřebuju hlavně zahustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. obě jsou fajn, stále je střídám. taky nedávám za řasenku víc jak dvě tři stovky, určitě mi to stačí...

      Vymazat