pátek 19. října 2012

Levné denní krémy na obličej

Krásný pátek!

Dnes mám pro vás připravený přehled čtyř denních krémů na obličej, které v současné době používám, resp. je v různých intervalech střídám a které mě navíc zaujaly svojí příznivou cenou. Na úvod bych měla říct, že mám smíšenou pleť, v T-zoně se mi mastí, občas se objeví akné, na tvářích mám pleť normální. Můj požadavek na denní krém je, aby byl hodně lehký, nesnesu cokoliv mastného na obličeji.

Garnier - 24 h ultra hydratační denní krém
Tento krém používám nejdelší dobu, mám již několikáté balení a dlouho jsem si říkala, že ho snad žádný jiný krém nenahradí, vždy když jsem totiž zkusila v dorgerii nějaký jiný krém putoval do koupelny mojí mamince, protože mi přišel hrozně mastný. Hydratační krém od GArnieru je tedy lehké konzistence, dobře se roztírá, rychle se vstřebává, příjemně voní. Kelímek má objem 50 ml, cena kolem 149,- Kč. Nyní už ho mám na dně a kdybych neobjevila další krémy, které mi vyhovují, tak si jej asi koupím znovu, takhle ho zatím nechám v záloze a někdy se k němu možná vrátím, ale službu mi dělal opravdu dlouho.

Tento krém vám doporučuji a dávám mu hodnocení 4/5.














RYOR - Hydratační krém s 24 hodinovým účinkem a UV filtry
Toto byl můj první krém od Ryoru a také první krém, který mě odvrátil od Garnieru. Mám strašně ráda balení s pupičkou, přijde mi to hygieničtější, přaktičtější, takže to jsem si na tomto krému oblíbila okamžitě. Krém je o maličko hutnější než první krém od Garnieru, ale stále velmi lehký, dobře se roztírá, vstřebává a příjemně voní, méně výrazně, než první krém, je určen pro normální a smíšenou pleť, takže výrobek přesně pro mě. Za 50 ml krému zaplatíte 95,- Kč, což je naprosto směšná cena. 


















Tento krém vám doporučuji a dávám mu hodnocení 4/5.

Ryor - Denní krém s mořskými řasy
Můj druhý krém od Ryoru, který jsem si pořídila na doporučení paní prodavačky v prodejně na Národní třídě. Tento krém je v klasickém bílém ryoráckém kelímku, je lehčí než jeho kolega zmíněný výše, bílé barvy, znovu lehký podle mého přání, i když je na něm uvedeno, že je polomastný, čehož jsem se polekala. Měla jsem ještě jeho parťáka na noc, ale ten jsem poslala dál, ten mi přišel moc mastný. Krém stojí 102,- Kč za 50 ml. Tento krém bych zhodnotila jako dobrý, ale asi si ho znovu nekoupím, ničím nevyniká.

Tento krém vám doporučuji a dávám mu hodnocení 4/5.

Olay - Denní fulid pro normální a mastnou pleť
O tomto fulidu jsem se dočetla na několika blozích a rozhodla se jej vyzkoušet. Líbí se mi lahvička, která má trochu neobvyklý tvar, nevyhovuje mi dávkování, kdy musím krém z tuby vymačkávat, ale dá se to přežít, je to spíše otázka zvyku, čo vkusu. Krém je opět příjemně parfemovaný, nijak výrazně, texturou bych ho zařadila mezi dva uvedené krémy od Ryoru, takže můj požadavek na denní krém opět splňuje, přesto mám při natření s ním divný pocit. Nedokážu to přesně pospat, nebo vysvětlit, ale tak divně mě mrazí po těle, na obličej ví, že jsem si jej  natřela tímto fluidem, jak kdyby mi tak něco lehce vadilo, neprojeví se to žádným vnějším efektem, ale tělo nějak není ve své kůži. Doufám, že si po takovém popisu nebudete myslet, že jsem blázen, ale opravdu to takto nějak cítím, takže i když je krém celkem fajn, bude asi poslední který dopotřebuji a už si ho nekoupím. Zase bych řekla, že takový zázrak to není. Cenu už přesně nevím, tuším, že to bylo kolem 100,- Kč za 100 ml, takže opět velmi symbolické. 

Tento krém není špatný a dávám mu hodnocení 3/5.


 Důvod, proč jsem žádnému z krémů nedala hodnocení 5/5 je ten, že sice za tu nízkou cenu jsou opravdu fajn, ale podle mě stále nejsou tím krémem, o kterém bych řekla, to je moje jednička. Blíží se tomu krémy od Ryoru, s těmi jsem spokojená moc a pokud jste od nich žádný krém nezkoušeli, rozhodně to napravte. Za cenu kolem 100,- Kč dostanete opravdu kvalitní výrobek a navíc podpoříte českou značku.

Jaký denní krém za příznivou cenu máte oblíbený vy? Doporučily byste mi vašeho oblíbence?

2 komentáře:

  1. Ryor krémy jsou fajn. Já bych mohla doporučit obecně krémy od Hadka - buď lipio sérum nebo krém aknette: http://stars-by-lucy.blogspot.cz/2012/09/regeneracni-krem-aknette.html. Serum sice stojí už poměrně dost, ale krém se dá sehnat od 200 Kč za 50 ml, což na jeho kvalitu je dost dobrá cena. Jinak občas používám okurkový krém od Ziaji - dá se sehnat v Globusu za 50 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Hadka už si brousím zuby celkem dlouho, budu se po něm muset porozhlédnout. U Ziaji se stále nemůžu rozhodnout, jestli mě ta značka láká, nebo spíš odpuzuje, takže jsem od nich zatím nic nezkoušela.

      Vymazat