pondělí 15. října 2012

Ryor: balzám na rty a Pure Fiji: tělové máslo

Přeji všem příjemný start do nového týdne!

Dnes mám pro vás jen krátkou rychlou recenzi na dva výrobky, které jsem si v posledních dnech docela oblíbila, protože se mi nějak nedostává ani času, ani sil na delší články, ale zase je psaní článků takové dobré odreagování, tak jsem se toho nechtěla vzdát.


RYOR - Balzám na rty s vůní hroznového vína
Nedávno jsem psala souhrnný článek o mých balzámech na rty, tento od Ryoru jsem si ale pořídila až potom, takže se na něj dostává v samostatném příspěvku. Jde o balzám na rty z kolekce Ryoherba, obsahuje amarantový olej a UV filtr, který chrání rty před účinky slunečního záření. Balzám by měl být ideální pro citlivé, suché a popraskané rty. Já na rty téměř nic jiného než balzámy nepoužívám, takže využiju opravdu každý, jak se navíc ochlazuje, tak se mi rty více vysušují a já tedy u sebe musím stále nějakého pomocníka mít. Nyní jezdím do práce s tímto balzámem od Ryoru, protože příjemně voní a vytvoří na rtech mastnější ochranný film, který navíc vydrží poměrně dlouho a aplikaci tak nemusím často opakovat. Suché rty pěkně hydratuje a i když jeho působení pomine, rty zůstávají pěkně vláčné. Labello je pro mě pořád zatím jedničkou, ale je pravda, že jsem je teď několik týdnů nepoužila a sáhla vždy raději po Ryoru, takže se pořadí možná změní. Balzám má objem 4,2 g a stál mě......, doporučuji jej vyzkoušet.





PURE FIJI - tělové máslo
Toto tělové máslo jsem měla ve své Ladyboxu a už když jsem vám popisovala výrobky, které jsem v krabičce našla, tak jsem tento výrobek vyzdvihovala pro jeho nádhernou vůni. Vyšlo na mě máslo s vůní karamboly, a to byla tedy trefa do černého. Vůně se těžko popisuje, cítím tam trochu květiny, citrusy, prostě vše, co mému nosu lahodí, i když musím říct, že si nedokážu představit, že bych si tímto krémem mazala celé tělo, podle mě bych se té vůně asi brzo přesytila, takto v malém balení na menší části těla je ale skvělé. Máslo má zajímavou konzistenci, čekala bych hutný krém, ale jde spíše o takovou bílou měkkou gelovou hmotu. Zkoušela jsem výrobek na rtech, je to moc příjemné, rty nádherně zjemní. Mám kelímek na nočním stolku, rty si natřu před spaním a ráno nejsou vůbec vysušené. Zkoušela jsem i na suchá místa na těle a musím říct, že suchá kůže zmizela, pokožka se vyhladila. Za mě tedy s tímto krabičkovým vzorkem spokojenost a skvělý tip na případný nákup plné verze.

Vyzkoušely jste některý z těchto výrobků, jak vám vyhovovaly?

4 komentáře:

  1. Já celkově věci od Ryoru mám ráda, takže věřím, že i balzámek bude užitečný pomocník :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si zatím toho balzámu na rty od Ryoru nevšimla, ale je fakt, že jsem po něm ani nekoukala.. ale podívám se, taky na balzámy nedám dopustit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem na něj taky přišla náhodou, řadu Ryoherba jsem zatím nějak celkově přehlížela, takže jí budu muset prozkoumat :-)

      Vymazat