pátek 5. října 2012

Vychytávky

Krásný pátek všem!

Také máte rádi drobnosti, které vám usnadňují život a přitom jsou to takové blbosti :-). Já jsem nadšená ze všeho, co mi ušetří čas, námahu, peníze, či cokoliv dalšího. Mám pro vás dnes tipy na podobné vychytávky, které určitě mnozí znáte, ale kdyby ne, mohly by usnadnit i váš život.

Miniatury
Tak mini verze všeho možného známe všichni. Je to výborný nápad, nechce se mi v kabelce nosit velké balení krému na ruce, velké balení vlhčených ubrousků, velké balení antibakteriálního gelu a ruce, díky miniaturám si můžu vzít vše, co se mi bude přes den hodit, aniž by moje záda trpěla nad tou tíhou. Miniaturky se hodí na cestování, když jedete autem tak asi neřešíte, kolik místa vám zabere kosmetika, když ale letíte, nebo nedejbože máte náklad nést na zádech, jste rádi za každý ušetřený gram. Kosmetické miniaturky mi rozhodně život ulehčují.

Odlakovací ubrousky
Na tuto vychytávku jsem narazila náhodou, protože se mi v práci odloupnul lak, večer mě čekala nějaká akce, kam jsem nechtěla přijít s odloupaným lakem, rozhodla jsem se tedy raději nehty odlakovat, zaběhla jsem do drogerie a hledala odlakovač s houbičkou, kam se nehty ponoří a houbička nehty odlakuje. Uviděla jsem ale v nabídce odlakovací ubrousky, které jsou ještě lepší. V balení jich je deset, každý ubrousek je zabalen v samostatném pytlíčku, takže si můžete hodit do kabelky jen jeden a v případě potřeby použít. hodí se i na cesty, už nemusíte odlívat odlakovač do malých lahviček, abyste si mohli na dovolené nehty přelakovat. Ubrousky jsou bez acetonu, vypadají jako vlhčené ubrousky, jsou hodně napuštěné, takže není problém odlakovat najednou obě ruce, možná by vám jeden vyšel i na nohy. Už si přesně nepamatuji cenu balení, mám dojen, že bylo za 29,- Kč, takže používat při každém odlakovávání by se trochu prodražilo, na použití mimo domov jsou ale výborné a doporučuji je pořídit.





Spony na ponožky

Další drobnost ocení ty z vás, které už nebydlí u rodičů a samy se starají o domácnost. Ostatní zatím nedocení, ale určitě to časem přijde. Spony na ponožky mi doporučil kamarád, který bydlí sám a moc si je vychvaluje. Princip je jednoduchý, než hodíte ponožky po celodenním nošení do koše se špinavým prádlem, sepnete je sponou na ponožky, se kterou je následně vložíte i do pračky a vyperete a po vyprání pověsíte na šňůru za háček spony. Odpadá dlouhé sestavování párů, a jev, o kterém mi několik lidí vyprávělo, totiž že pračka vrátí vždy nějakou ponožku lichou, druhá se prostě nějak ztratí. Až ponožky uschnou, můžete sponu sundat, ponožky uložit, nebo schovat do skříně i se sponou. Já sice nosím téměř denně sukně, takže v létě na boso, v zimě punčochy, ale přítel naopak nosí ponožky denně a rozhodně mi tato věcička ušetří nějaký čas, takže doporučuji, stojí to pár korun.





Pouzdro na dámské potřeby

Toto je trochu intimnější věc, ale podle mě je to fajn výmysl a vzhledem k tomu, že sice píšu stále pro potenciální mužské čtenáře, je mi jasné, že tu v 99,9 % jsme jenom holky, takže snad nikoho nepohorší, že tento výrobek zařadím mezi vychytávky. Můžete je pořídít v drogerii nebo lékárně samostatně, samozřejmě víc se vyplatí, když je koupíte společně s tampony, v nabídce jsou různé velikosti, např. Kotex teď nabízí docela velké balení, které mě moc nevyhovuje. Narazíte také na různé materiály, já mám teď nejvíce plechových obalů, ale řekla bych že plastové jsou o něco praktičtější, už jen proto, že jsou lehčí. Pouzdro hodíte do kabelky a máte je vždy po ruce, nemusíte složitě hledat tampony rozsypané po kabelce, jako to občas vídám u některých holek. Kdo ještě pouzdro nemá, určitě doporučuji pořídít.

Máte pro mě tip na nějakou podobnou vychytávku, která usnadňuje váš život?

2 komentáře: