středa 3. října 2012

Pět kosmetických věcí, které bych si vzala na pustý ostrov

Krásný den,

dnes mám pro vás připraven článek, ve kterém jsem se zamyslela nad tím, které kosmetické produkty považuji za naprosto nezbytné, musím je mít vždy doma, či přímo u sebe a určitě bych si je vzala i na pustý ostrov. Nejdříve jsem si myslela, že to nebude snadné, ale jakmile jsem si vzpomněla na túry do hor, kam si vždy beru jen naprosté minimum, abych měla na zádech co nejmenší zátěž, tak jsem seznam měla hotový hned. A co bych do svého seznamu tedy zařadila?

1. Balzám na rty

Vysušené a popraskané rty jsou pro mě naprostým zoufalstvím, stalo se mi, že jsem si na několikadenní výlet zapomněla vzít balzám na rty, v horách samozřejmě žádný nekoupíte, rty mi pár dnech dokonce po celém obvodu okoraly, bolelo to, bylo to opravdu nepříjemné. Balzám na rty mám vždy u sebe, proto jich mám několik a v některém z příštím článků vám je také představím.

2. Vlhčené ubrousky

Vlhčené ubrousky jsou skvělým pomocníkem, ať už jste ve městě, nebo v přírodě. "Umyjete" si s nimi ruce, obličej, přinejhorším  a při použití většího počtu možná i tělo :-).  Když se potřebujete odlíčit, můžete je použít. Zcela jistě jedna z potřebných věcí.

 

3. Deodorant

Opět platí, že jej užijete (a měli byste užít) kdykoliv a kdekoliv, zabraňuje pocení, pohlcuje zápach, nutnost pro každého.


4. Suchý šampon

Suchý šampon vymyslel někdo mooc chytrý, ve chvílích, kdy nemáte možnost si vlasy umýt je úžasné, když si můžete vlasy "odmastit" tímto produktem. Zařadila jsem jej už do článku o péči o vlasy a rozhodně vždy musím nějaký doma mít.


 
5. Korektor

Jasně, asi by se dalo bez něj přežít, ale pokud bych měla vzít jednu věc z dekorativní kosmetiky, byl by to rozhodně korektor. Zamaskuje kruhy pod očima, pupínky, modřiny, spáleniny. Když už jste v horách, nebo na pustém ostrově, tak aspoň trochu pomůže tomu, že stále vypadáte v rámci možností upraveně.

Zajímalo by mě, jaké produkty byste si na pustý ostrov vzaly vy.

2 komentáře:

  1. Otázkou je, proč by měl člověk na opuštěném ostrově vypadat upraveně... :D
    Ne, dobře, s většinou věcí asi souhlasím, ale přeci jen bych možná výběr trochu pozměnila... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D, upravená v každé situaci :-). co bys navrhovala?

      Vymazat