pátek 26. října 2012

SEBAMED - krémy

Zdravím vás!

SEBAMED znají všichni, kteří si někdy objednávali z eshopu babybaby.cz, který dává jejich vzorky jako dárek k nákupu, ostatní poznali tuto značku se zářijovou LADYBOX, která obsahovala dva výrobky této značky. Já mám doma pět vzorků, proto jsem se rozhodla je všechny vyzkoušet a věnovat jim samostatné články.  Mám zde denní a noční krém na obličej, krém na ruce, sprchový gel a mycí emulzi na tělo a obličej, takže jsem mohla pěkně obstarat celé tělo. Začala bych s recenzí na krémy, které jsem už stačila vyzkoušet.

Nejprve jsem se ale zajímala, co je vlastně SEBAMED zač.  Výrobní filozofie lékařské kosmetiky Sebamed je výroba prostředků na mytí a péči o pleť, které se snaží zachovat pH 5,5, aby pleť zůstala zdravá. Společnost založil MUDr. Maurer roku 1957 a jde o německou značku. SEBAMED se zaměřuje na výrobu produktů pro citlivou, suchou či dětskou pokožku, nabízí více než 50 pruduktů. Na internetových stránkách www.seba.cz se můžete o historii společnosti i o jejích výrobcích dočíst více a opravdu doporučuji, je to velmi zajímavé. 

A jaké dojmy mám tedy z výrobku značky SEBAMED já? Nejprve bych chtěla ocenit, že všechny vzorky jsou zabaleny v papírové krabičce, je k nim připojen příbalový leták, působí to na mě, jako bych měla plná balení a nejenom vzorky o pár mililitrech. No a co skrývá balení uvnitř?


HYDRATAČNÍ KRÉM

"Zvláčňující hydratační krém bohatý na vitamin E pleť zjemňuje, dodává jí přírodní zvlhčující látky a chrání ji před volnými radikály. Hodnota pH 5,5 podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště kůže. Vhodný normální, ale i pro citlivou a atopickou pokožku.

Krém je celkem lehký, dobře se roztírá, ale moc mi nevoní, sice vůně není nijak pronikavá, ale když se na ni zaměřím je v ní něco, co mi není příjemné a vzhledem k této vůni bych si určitě tento krém nekoupila v plné verzi. Krém jsem používala týden na dovolené, moje smíšená pleť jej snášela celkem dobře, neobjevily se žádné pupínky, kvalita pleti se nezhoršila (i když k tomu by zřejmě bylo třeba delší používání). Nanášela jsem na něj i make-up, nedrolil se. Obsah krému je 75 ml a stojí 244,- Kč a kdyby tak nesmrděl, tak bych o něm možná i uvažovala, i když rozhodně z něho nepadám na zadek, není ničím zvláštní.

NOČNÍ KRÉM S FYTOSTEROLEM

Podle popisu noční krém "zklidňuje podráždění a zamezuje pocitu pálení, svědění a pnutí. Doplňuje nedostatek lipidů a tím zajistí zvýšení elasticity a jemnosti. Vysoký, 3% podíl fytosterolů regeneruje citlivou, suchou pleť. Aktivní komplex přísad využívá noční dobu k regeneraci a obnově buněk. Snadno se vstřebává bez pocitu mastnoty. Stabilizuje rovnováhu vlhkosti pleti. Hodnota pH 5,5 podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště kůže. Vhodné pro alergiky, ekzematiky a doporučováno i při atopickém ekzému. Vhodné rovněž pro děti."  

Já mám smíšenou pleť, takže jsem se trochu bála použít krém na obličej pro suchou pleť, ale řekla jsem si, že vzoreček 10 ml mi nemůže uškodit, tak jsem do toho šla. Krém je o dost hutnější než krém denní, jak se dalo předpokládat, voní lépe, vůně není vůbec výrazná, rozetře se bez problémů, na pleti je příjemný. Já jsem teď ale trochu unešená z krému s ovocnými kyselinami od Ryoru, po kterém mi přijde ráno pleť v opravdu dobrém stavu, s tímto krémem se opět neděje nic zvláštního, prostě průměr. 50 ml tohoto krému můžete pořídit za 364,- Kč, ani tento krém si nepořídím v plné velikosti, nějak mě neuchvátil. Vzoreček ale určitě na dovolených dopotřebuji.

BALZÁM NA RUCE A NEHTY

"Balzám na ruce a nehty Sebamed obnovuje hydrolipidní rovnováhu v pokožce rukou a v nehtech, které jsou vystaveny každodennímu stresu. Tím napomáhá předcházet hrubnutí kůže a lámání nehtů - ruce znovu získají přirozenou hebkost a nehty budou neporušené. Hodnota pH 5,5 navíc podporuje obnovu přirozeného ochranného pláště kůže. Vhodné i pro alergiky."

Já jsem strašně zatížená na krémy na ruce a miniatury nosím pořád v kabelce, dávám přednost lehkým krémům, které se rychle vstřebají a musím říct, že tento krém splňuje všechny moje požadavky. Navíc příjemně, téměř neznatelně voní.Prodává se v balení po 75 ml za 139,- Kč a ne že bych okamžitě musela doma plnou verzi mít, ale klidně bych si jej koupila, ten mi vyhovuje.

Musím říct, že bych sama od sebe po této značce nesáhla, ale jsem ráda, že jsem ji díky těmto vzorkům mohla vyzkoušet. Moc se mi zamlouvá filosofie společnosti, zaměření výrobků na citlivou pleť a zachování "zdravého" pH 5,5. Na druhou stranu mě ale po několikadenním používání neuchvátily tyto krémy natolik, že bych se stala fanouškem značky SEBAMED a chtěla používat už jen jejich výrobky. Jsem zvědavá, jaké budou přípravky k mytí a čištění pleti, určitě vám dám brzo vědět.

 Jak jste na tom s touto značkou Vy? Vyhovuje?





Žádné komentáře:

Okomentovat