neděle 21. října 2012

Lakování: Regina - Mini LAK

Krásnou neděli,

doufám, že si užíváte příjemný víkend. 

Tak jako už tradičně bych vám v neděli chtěla představit další z mé sbírky laků. Tentokrát to bude Mini lak od Reginy, který jsem koupila v prodejně RYOR na Národní třídě za 19,- Kč. Lak je opravdu maličký, není na něm napsaný objem, ale vypadá jako minilak od YVES ROCHER a ten má myslím 3 ml, tak to bude podobné. Na lak jsem přišla náhodou, když jsem čekala ve frontě a řekla jsem si, že za 19,- Kč ho vyzkouším. Vybrala jsem si vínovou barvu se shimerem, krásně se v lahvičce třpytí. 



Štěteček je sice maličký, ale lakuje se s ním celkem dobře, jen musíte udělat více tahů, lak má pěknou konzistenci, ani tekutý, ani moc hustý a skvěle kryje, už jedna vrstva je docela dobrá, ale samozřejmě pro dokonalý efekt jsou lepší dvě. Jakmile jsem si ho nalakovala, tak jsem se do něj zbláznila. Barva i to jak se třpytí, se mi opravdu strašně líbí, i když je hodně výrazný a na denní nošení asi není úplně pro každého, já ho měla na páteční akci k tmavému outfitu a byla to nádherná tečka za celým vzhledem. Špičky se mi začaly ošoupávat druhý den, vydržela jsem s ním tři dny. Neodlupuje se, ale jak je tmavý, tak ty světlé špičky jsou hodně výrazné a nedá se to tedy moc prodlužovat. Měla jsem s ním trochu problém při odlakování, celkem držel a ty třpytečky na nehtu trochu zůstávaly, ale zbavila jsem se ho. 


Já tedy při příštím nákupu v Ryoru určitě mrknu na další odstíny. Hrozně mě vyhovuje, že ho není tolik, protože já větší objemy stejně nejsem schopná vypotřebovat. Tento odstín budu na podzim a v zimě rozhodně využívat, protože vínová je moje oblíbená barva právě pro tato roční období. No a třešničkou je cena, za 19,- Kč je cena odpovídající objemu, ne jako 60,- Kč u YR. Pokud se vám někde naskytne příležitost, sáhněte po něm taky.

Barva v lahvičce na fotce vůbec neodpovídá skutečnosti , na nehtech celkem ano. 





Žádné komentáře:

Okomentovat