neděle 30. září 2012

TOP 5: září 2012

Krásnou neděli!

máme tu poslední den měsíce září a já přicházím s TOP 5, aneb s pěti výrobky, které jsem v měsíci září nejvíce používala a oblíbila si.

1) Yves Rocher - Sprchový gel - Pomerančovník z Floridy

Naprosto úžasný sprchový gel, krásně voní, opravdu cítím pomeranče, jeden mám již dopotřebovaný, druhý čeká na svou chvíli. Stačí ho celkem málo, pění dobře. Pokožka je po něm krásně hydratovaná, i když se po koupání nenamažu krémem, tak nemám pokožku vysušenou. Lahvička má objem 200 ml, mohla by být větší a otvor, kterým gel vytéká ven je docela široký, takže musím být opatrná, aby mi gelu nevyteklo příliš mnoho, jinak ale nemám, co bych mu vytkla. Stálá cena je 79 Kč, já měla 2 sprchové gely za cenu tří, takže jsem se předzásobila.

2) Maybelline - BB Cream 

Docela jsem si ho oblíbila, používám ho teď téměř denně, takže si určitě zaslouží v této pětce být, recenzi najdete zde.

3) expresní odličovač na oči s chrpou od YVES ROCHER

Odličovač vyhrál velký srovnávací test, takže rozhodně patří mezi TOP 5 tohoto měsíce. Více si můžete přečíst tady.

4) Essence - balzám na ruce a nehty 2v1


Vím, že tento krém na ruce už je starší záležitostí, já ho mám ale teprve od srpna a zamilovala jsem si jeho vůni, díky níž se ihned vyšvihl před všechny ostatní moje krémy na ruce a v září jsem je používala nejvíce. Nevím k čemu bych jeho vůni přirovnala, připomíná mi to možná výrobky s jablečnou příchutí, v každém případě je mi vůně moc příjemná. Krém chrání a pečuje o ruce a nehty díky extraktu jogurtu a vápníku, má dodat optimální hydrataci a posílit nehty. Zda mám díky tomuto krému posíleny nehty asi nejsem schopná úplně posoudit, ale hydratuje pěkně, je lehký a strašně rychle se vstřebává. Koupila jsem ho v Douglasu za 35,- Kč, je ho 75 ml, rozhodně koupě nelituji. Jeho zelený kolega mě tak za srdce nevzal, zejména asi kvůli tomu, že mi tolik nevoní.

5) Saloos - Bio balzám atopiderm
 
Přiznám se, že pátý výrobek tohoto měsíce mi nepřišel na mysl hned a musela jsem chvíli uvažovat, co jsem si oblíbila, nakonec jsem vybrala Bio balzám atopiderm od Saloos, který už sice používám delší dobu, než jeden měsíc, ale tento měsíc jsem téměř jiný krém na suchá místa nepoužívala, takže volba padla na něj. Už jsem ho vychvalovala zde, takže víc asi není třeba dodávat. 


To, co jsem v měsíci září nakoupila jste mohli vidět ve středu, to co, jsem si oblíbila vidíte dnes, pro představu jsem si zapisovala také svojí spotřebu a řekla bych, že nic moc. Dopotřebovala jsem totiž jeden šampón, jeden sprchový gel, tělové mléko a k tomu ještě krém na celulitidu od Lirene, no a pak jen jedny vatové tamponky, a to je vše. Budu muset v tomto ohledu zabrat a dodržovat své rozhodnutí ohledně výrobků, kterých mám doma zásoby. Dám Vám zase zprávu, jak se mi to povedlo v říjnu.

Jaké výrobky jste si oblíbili v září vy?

2 komentáře:

  1. Já zas používám BB Krém Yves Rocher a můžu si ho vynachválit, doporučuji ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé,ten mám taky, recenzi na něj plánuji, i já jsem s ním spojená :-)

      Vymazat