úterý 25. září 2012

Balzámy na rty - srovnání



Krásný den,

dnes mám pro vás připraveno srovnání balzámů na rty, které mám v současné době doma. Jdeme tedy hned na to.

1) Labello - Hydro care
Labello Hydro care je klasický, neparfemovaný, nebarvený balzám na rty. Jde o vysouvací tyčinku, nosím ho stále v kabelce, perfektně rty zvláční. Pokud bych měla sáhnout ze své sbírky po jednom balzámu, tak beru tento. Tím jak je klasický, tak je prostě nejlepší.
Tento balzám na rty vám doporučuji a dávám mu hodnocení 5/5.

2) Labelleo - Fruity shine
Višňové Labello nesnáším a vůbec ho nepoužívám, mám ho strašně dlouho a asi ho nikdy používat nebudu. Vůně je krásná, opravdu mi připomíná višně, ale vadí mí jak barví, nevypadá to na rtech hezky, jste po nanesení jak klaun. Nedokážu posoudit ani jeho hydrataci, protože nejsem schopná s ním na rtech vydržet.
Tento balzám na rty vám nedoporučuji a dávám mu hodnocení 1/5 (za nádhernou vůni).
3) Balea young - Fruity kiss
Balea young Fruity kiss pěkně voní, je to taková sladká vůně, ale příjemná, balzám je oranžový ale nebarví. Hydratuje dobře, i když na labello to úplně nestačí. Používám ho celkem ráda, je příjemný.
Tento balzám na rty vám doporučuji a dávám mu hodnocení 4/5.

4) I love......lemons&limes
V New in za srpen jsem vám popisovala, jak jsem po nějakém balzámu na rty od I love pátrala a hrozně jsem po něm toužila. Měl mi nahradit balzám na rty od Body Basic, který mi po letech došel. Balzámy v kelímku používám jen doma, nejčastěji před spaním, kdy mám čisté ruce, kelímek není moc vhodný na cestu tramvají, ale na nočním stolku poslouží dobře. To ovšem není případ tohoto balzámu. Vůně je citrusová s velkou dávkou chemie, moc mi nevoní, když ho ale nanesu před spaní, tak usnu a je mi vůně jedno. Co mi ale jedno není, že ráno po něm často mívám dost vysušené rty. Je zajímavé, že to není pokaždé, ale většinou. Nevím, co budu s 15 ml balzámu, který mi vysušuje rty, dělat.
Tento balzám na rty vám nedoporučuji a dávám mu hodnocení 2/5.

5) Balea young - Lovely Raspberry
Když jsem viděla kelímek, ve kterém je balzám zabalen, musela jsem ho koupit. Kelímek je totiž plechový a to je mi strašně sympatické. Vůně malin asi vypadá jinak, vůně tohoto balzámu je hodně chemická, ale zvykla jsem si na ni a rozhodně mi nevadí. Balzám bych popsala jako lehce růžově obarvenou vazelínu, není to úplně to, jak si balzám v kelímku představuji, ale zase vazelína je výborná věc, takže pokud to bude fungovat jako vazelína, nemám námitek. Balzám používám na noc, ráno rty nemám vysušené, jsou pěkně zvláčněné. Rozhodně dělá, to co by balzám dělat měl. Za mě spokojenost s tímto produktem, obzvlášť za cenu 29,- Kč.
Tento balzám na ryt vám doporučuji a dávám mu hodnocení 3/5.

6) Essence - caring lipbalm - dreaming
A teď přicházím k naprostému propadáku mezi mými balzámy, višňové Labello zachránila jeho vůně, tento balzám nezachrání nic. Vůně je naprosto nechutná, opravdu mi to smrdí. Balzám je spíše krémové konzistence, na rtech barví, což nesnáším od toho mám lesky a rtěnky, ne? Hydratace také není žádná sláva, i když zase můžu posoudit jen omezeně, protože mě je prostě z té "vůně" špatně a na rtech tento balzám nesnesu.
Tento balzám na rty vám nedoporučuji a dávám mu hodnocení 0/5.

Žádné komentáře:

Okomentovat