úterý 11. září 2012

YVES ROCHER: Jemný šampon s výtažkem z vilínu

Krásný den všem!

Pro dnešní článek jsem si připravila recenzi na šampon, který používám poslední dva měsíce od značky YVES ROCHER. Jde o jemný šampon s výtažkem z vilínu. Šampon má objem 300 ml, je určen pro všechny typy vlasů, obsahuje složky rostlinného původu a složky usnadňující rozčesávání. Neobsahuje alergeny a živočišní složky ani barviva. Šampon voní příjemně jak v lahvičce, tak při mytí i následně na suchých vlasech. Již při mytí jsou vlasy krásně jemné. Když jsem jej zkoušela poprvé nepoužila jsem kromě šamponu žádný kondicionér, nebo masku, abych jej vyzkoušela, vlasy se skutečně pěkně rozčesávaly. Budu si asi dlouho pamatovat na to, když jsem se druhý den po umytí probudila a dotkla se svých vlasů, byly totiž jemné jako nikdy předtím, přitom nebyly oslabené, nepoletovaly. Totéž se opakovalo po několika dalších umytích, ale asi po dvou týdnech pravidelného užívání se mi začaly vlasy více vlnit, nedaly se moc dobře upravit, protože nedržely tak dobře tvar, zřejmě se z vlasů vymyly všechny přípravky, které jsem používala do té doby a byly opravdu nezatížené a přirozené. Přiznám se, že to mi úplně nevyhovuje, takže jsem začala k šamponu používat kondicionér, nebo masku, aby se s nimi dalo pracovat. Někdy pro pocit použiji opět jen šampon. Vlasy vydrží v docela dobrém stavu 3-4 dny, což pro mě bylo dalším překvapením, protože jsem byla zvyklá mýt si vlasy obden. Pořídila jsem si od Yves Rocher ještě jeden šampon, který čeká na vyzkoušení, až dopotřebuji tento výrobek a také sprchový gel s výtažky z vilínu, který také přijde na řadu, až dopotřebuji sprchové gely, které nyní používám. Určitě se s vámi tedy podělím o další dojmy. Tento šampon jsem si celkem oblíbila, jen mě paradoxně trochu vadí, že s ním prakticky nemůžu jít pouze v rozpuštěných vlasech, protože jsem jak ovečka, když se to ale vykompenzuje kondicionérem, je to v pohodě. Kondicionér používám bez silikonů, aby použití přírodního šamponu alespoň nějaký efekt mělo. 

A kdyby někoho zajímalo, co je vlastně ten vilín, tak přidávám citaci z wikipedie:

"Vilín (Hamamelis) je rod rostlin náležící do čeledi vilínovité (Hamamelidaceae). Vilíny jsou opadavé keře dekorativní květem brzy v předjaří. Některé kultivary kvetou až do března. Korunní plátky květů připomínají volně visící tenké barevné proužky. Brzy na jaře je takto kvetoucí keř nápadný a proto jsou vilíny pěstovány jako okrasné rostliny. Barvy jsou ponejvíce odstíny žluté, ale jsou i oranžově a červeně kvetoucí kultivary. Květy voní. Listy připomínají lísku, na podzim se zbarvují do oranžovočervena. Keře dorůstají 3 -5m výšky." (zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Vil%C3%ADn)

Tento šampon vám doporučuji a dávám mu hodnocení 4/5.

Žádné komentáře:

Okomentovat