neděle 16. září 2012

Lakování: ELF - Bubble gum pink

Krásnou neděli,

doufám, že si užíváte příjemný víkend. Týden začal vysokými teploty, takže jsem si nehty nalakovala lakem, který jsem si užívala především v létě. Jde o šťavnatý růžový lak od ELFu s názvem, který podle mě skvěle vystihuje jeho barvu, Bubble gum pink. Barva mi opravdu připomíná dětské žvýkačky.


 Lak jsem si objednávala s tím, že půjde o světle růžovou barvičku, když mi lak dorazil, trochu mě to překvapilo, protože barva je NAPROSTO jiná, než jak je uvedeno v eshopu, takovou barvu, ale ve sbírce také nemám, tak jsem se s ní snažila spřátelit a povedlo se, je hodně výrazná, takže ji používám především na nehty u nohou a na rukou tedy spíše v létě, ve volných chvílích, ne přímo do práce, ale to je otázka zvyku každého. Bohužel ani mě se nepodařilo barvu zachytit tak, jak vypadá, ve skutečnosti o hooodně tmavší a výraznější, dala by se přirovnat k barvě růžového zvýrazňovače, jen je ještě o trošku tmavší.

Lak je v lahvičce o objemu 10 ml, stojí 65,- Kč, lahvička je hranatá, víčko černé, docela se mi ten design líbí. Mám lak, o kterém ELF uvádí, že jde o nové zlepšené složení. Žádný z původní kolekce nevlastním, takže nemůžu posoudit, zda je nové složení lepší než to původní. Lak je poměrně tekutý, jsem zvyklá dávat si na štěteček poměrně hodně laku, tady vždy ubírám, protože pak se mi lak "rozleje" i mimo nehty na kůžičku okolo. Lak kryje dobře již v jedné vrstvě, nehet prosvítá jen trochu, já raději aplikuji vrstvy dvě. Lak má průměrnou výdrž, tj. třetí den mám ošoupané špičky nehtů porušení, odlakovala jsem čtvrtý den. 

Mám od ELFu celkem tři laky a jsem s nimi celkem spokojená, všechny odstíny jsou pěkné, ale neodpovídají tomu, jak jsou prezentovány v eshopu, takže pokud byste si objednávaly, počítejte, že budete ve finále trochu překvapené, co vám přijde za barvu.

Lakování jsem oživila nálepkou od Essence z kolekce Bad girl, líbí se mi, když se nějakým takovým prvkem rozbije jednotnost všech nehtů. Nálepka se sama odlepila po třech dnech, nebyla přetřená top coatem, hctěla jsem vyzkoušet, jak dlouhou vydrží.





Máte doma nějaké laky od ELFu? Jak jste s nimi spokojeny?

4 komentáře:

  1. Krásná růžová. :)
    Já mám laky od Elfu ještě tu starou verzi a oba jsou dost hrozné, ošoupe se to snad do pár minut po lakování... :) A barvy mají taky úplně jiné, než jak jsou vyobrazeny v e-shopu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě žádný z těch původních laků neměla, takže jsem neměla přesudky, ale slyšela jsem na ně samé nářky :-)

      Vymazat
  2. To je tak hezký, romantický a něžný! Já bych na to ale asi neměla trpělivost (a pečlivost) udělat si tak krásný nehty.
    Od Elfíka zatím(!) nemám nic. ;-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já se u lakování nehtů odreagovávám, pustím si k tomu zprávy, nebo seriál a je to hned :-).

      Vymazat