pátek 21. září 2012

Vzorkování

Hezký den přeji!

V dnešním článku nebudu hovořit o výrobcích, které používám pravidelně, nebo jsem je měla možnost vyzkoušet více, ale naopak o výrobcích, které jsem si vyzkoušela pouze ze vzorečku, který sem dostala k nákupu nebo k objednávce. Nějakou řádovou představu jsem si o výrobcích udělala, tak zde shrnuji své dojmy.

1) RYOR - AKNESTOP Calming sérum

zdroj: ryor.cz
Jako první hned uvedu výrobek, který jsem se rozhodla na základě vzorečku pořídit v plném balení. Jde o RYOR Calming sérum antiakné z řady AKNESTOP. Jde o přípravek na zklidnění pleti, kde se vyskytují projevy akné, nebo podráždění pleti a záněty. Je to skutečně lehounký přípravek, téměř tekutý, bez parfemace. Když jsem ho nanesla na pleť byl úžasně lehoučký a strašně rychle se vstřebal, ale pocit, že jsem si něco na obličej aplikovala zůstal. Pro mě jako hledače těch nejlehčích krémů, které si dokážete představit a zároveň majitelku smíšené pleti, na které se sem tam nějaký pupínek objeví, se zdá tento přípravek ideální. Za cenu 132,- Kč dostanete 50 ml balení s dávkovačem, za který mám krémy od Ryoru ještě více v oblibě. Já tedy pro výrobek v plné verzi rozhodně zajdu.



2) YVES ROCHER: Culture Bio - Créme du coucher - noční krém

Bohužel se mi výrobek nepodařilo najít na oficiálních stránkách Yves Rocher, abych zjistila cenu a bližší informace, a také abych vám krém přesně ukázala a varovala vás. Vůně krému totiž není vůní, ten krém prostě strašlivě smrdí. Cítila jsem ten zápach i když jsem jej měla na obličeji, až do té doby než prostě usnete, protože jde o noční krém, ale mě to bylo opravdu nepříjemné a byla jsem ráda, že po třech aplikacích je krém pryč. Když jsem si jej dala na ruku přišel mi mastný, takže jsem měla trochu obavu, ale na pleti byl příjemný a rychle se vstřebal. Pokud by neměl takovou příšernou parfemaci, tak uvažuji o koupi, ale takto rozhodně nedoporučuji.

3) YVES ROCHER: Comme une evidence


zdroj: www.yves-rocher.cz
Comme une evidence je nádherná vůně, kterou nabízí Yves rocher ve formě parfému, parfémované vody, toaletní vody, ale i sprchového gelu nebo tělového mléka, takže se do ní můžete zahalit doslova celá. A to já bych tedy brala. Jde totiž o lehkou, květinovou vůni, která mi velmi sedla. Yves Rocher ji prezentuje jako vůni plnou šarmu a elegance.
Nóty hlavy: lístky fialky
Nóty srdce: jasmín, konvalinka
Nóty základu: pačuli

Skutečně jsem se do této vůně zamilovala, ale váhám, protože parfém stojí 1.500,- Kč, takže nejde o úplně levnou záležitost, mám ale nějaké slevové kupónky a např. parfémová voda stojí 1.150,- Kč, takže by se o tom dalo uvažovat.  Půjdu si ji otestovat do prodejny a uvidím, jestli bez ní budu moci odejít.

4) Nivea Visage: Zvláčňující denní krém Pure & Natural

zdroj: http://www.vmd-drogerie.cz/
Zvláčňující denní krém Pure & Natural je určen pro normální a smíšenou pleť, obsahuje 95% přírodních složek, žádné parabeny, silikony, barviva nebo minerální oleje. Vůně není typicky niveovská, je příjemná citrusová. Krém mi přijde ale mastnější než by mi vyhovovalo, i když se opět pěkně vstřebá a nezanechává mastný film, úplně mi neseděl a nekoupila bych si ho, pokud ale budete mít možnost někde vyzkoušet, možná vám bude vyhovovat lépe, rozhodně není špatný. 

















































Žádné komentáře:

Okomentovat