pondělí 10. září 2012

Kabelka - Galerie Glara

Přeji příjemný start do nového týdne!

Nakupujete na Fleru? Když jsem Fler asi před dvěma lety objevila stala jsem se na něm závislou a objednávala jsem snad ve všech kategoriích, skoro denně jsem procházela novinky, které přibyly. Naštěstí tato závislost po čase opadla, ale i teď se k Fleru ráda vrátím a podpořím některého z prodejců nákupem. Na jaře jsem si z Fleru objednala kabelku, kterou hodnotím, jako nejlepší nákup, který se mi zde podařil a chtěla bych vám ji dnes ukázat a zároveň doporučit prodejce, od kterého jsem kabelku objednala, ačkoliv s ním nejsem nijak domluvená, ani spřízněná, ale proto, že jsem s nákupem byla opravdu velmi spokojená.

Na jaře jsem tedy sháněla v obchodech univerzální kabelku do kanceláře, aby se do ní vešlo dost věcí, ale nebyla zas až moc obrovská. Kamenné obchody mě zklamaly, proto mě napadlo, podívat se na internet a zabrousila jsem i na Fler, konkrétně do "obchůdku "Galerie Glara". Za tímto označením se skrývá paní, nebo slečna, která šije zejména kabelky, ale i oblečení a je vidět, že to dělá s chutí a nadšením. Nabízí kabelky různých tvarů, vzorů a většinu z nich nemá aktuálně vyrobenou, ale ušije ji na základě vaší objednávky, podle vybrané předlohy, určitě je možné se s ní domluvit na případných úpravách. Kabelka, kterou jsem si objednala já (myslím tím látku), už v nabídce není, ale jsou k dispozici vzory jiné. Kabelka je ušitá z koženky a bavlněné látky, která je zpevněna podlepeným vlizelínem. Do kabelky se vejdou desky o velikosti A4. Zapíná se na zip, uvnitř je několik menších kapsiček. Po objednání se mnou prodávající velmi pěkně komunikovala, zrovna byla na operaci zubů, takže se omlouvala, že se zpozdí s dodáním o pár dní. O to větší bylo moje nadšení, když kabelka dorazila. Kabelka je opravdu pevná, má trochu netradiční tvar, ale o to víc se mi líbí, je prostorná a má celkem dobrou nosnost, takže si do ní můžete schovat všechny poklady. Stála mě 900,- Kč a tu cenu určitě má, navíc mám skvělý pocit, že ji někdo ušil speciálně pro mě a že moc lidí nebude mít stejnou kabelku a že jsem prodejkyni podpořila.

zdroj: http://www.fler.cz/zbozi/coffee-break-2881434
Jak se teď koukám na nabídku, uvažuji zda si nepořídit další, třeba nějakou z kolekce Touch me.

zdroj: fler.cz
Líbí se vám nabídka Galerie Glara? Máte nějaké oblíbené prodejce na Fleru?

Žádné komentáře:

Okomentovat