neděle 2. září 2012

Lakování: Essence - Top coat Fruity

Krásnou neděli!

Dnes mám pro vás výsledek mého malého testování, kterému jsem tento týden podrobila Top coat z kolekce Fruity od Essence. Koupila jsem jej ve výprodeji za 30,- Kč, jediné co slibuje na lahvičce, že zanechá na každém laku krásnou vůni. Když otevřete lahvičku věří se tomuto slibu obtížně, cítíte pouze typickou vůni laku. Kromě toho, zda skutečně nehty provoní jsem chtěla vyzkoušet, zda bude mít i jiné přínosy, tedy zda dodá nehtům lesk, zda prodlouží životnost laku, zda urychlí zasychání laku.



Nalakovala jsem si tedy na ruce dvě vrstvy laku od Essence z kolekce Colour & go v odstínu č. 70 nude it, který mi za normálních okolností vydrží maximálně tři dny, navíc mi asi po půl roce, co jej vlastním nějak zhoustl. Po nalakování barevným lakem jsem na pravé ruce přetřela palec, ukazováček a malíček vrchním lakem od Essence a prostředníček a prsteníček jsem už dál neupravovala. Na levé ruce jsem to udělala obráceně, tedy top coat jsem nanesla pouze na prostředníček a prsteníček, které budu brát jako normu pro porovnání, protože mi přijde, že tyto prsty jsou na obou rukou zatěžovány obdobně. No a jaké jsou tedy výsledky tohoto pokusu?

Po nalakování top coatem z kolekce Fruity nehty skutečně voní ovocně. Samozřejmě nelze vůni přirovnávat k čerstvě natrhaným jahodám, je stále cítit alkoholový nádech a pak mě to napadlo, vůně by se dala přirovnat k alkoholu s příchutí, nejvýstižnější by asi byla griotka. Vůně vydržela několik hodin, určitě bude záležet na tom, jak často si po jeho nalakování budete mít ruce, slabě vůni cítím i druhý den.

Co se týče vzhledu nehtů po nanesení, tak jsou o něco hladší a pokud se vám něco při nalakování úplně nezdařilo zamaskuje drobné chvíle. Nepřijde mi, že by top coat dodal nehtům větší lesk a rozhodně neurychlil zasychání, nehty schly stejně dlouhou dobu s ním i bez něj.

A jak zapůsobil na výdrž? Na levé ruce nehty přetřené top coatem jsou druhý den neporušené, stejně však vypadají i ostatní nehty, které jsou neošetřené. Na pravé ruce mají zase všechny nehty bez ohledu na top coat odřené špičky, ukazováček, který jsem top coatem přetřela je dokonce oloupaný. Na výdrž tedy zjevně žádný vliv.

Jak bych tedy shrnula celkový dojem z tohoto top coatu? Lak splňuje to, co slibuje, totiž že zanechá na každém laku krásnou vůni. Samozřejmě by se dalo spekulovat, zda jde o krásnou vůni, ale vůně to je. No a dál nic neslibuje, nic nedělá. Asi si jej občas nalakuji pro ozvláštnění, případně pro zamaskování drobných nerovností, ale jinak vám jej nedoporučuji.

Tento top coat vám nedoporučuji a dávám mu hodnocení 1/5 (za tu vůni).

Žádné komentáře:

Okomentovat