čtvrtek 27. září 2012

Jak pečuji o..........PLEŤ?

Krásný den!

Chtěla bych navázat na článek "Jak pečuji o ............VLASY" a dnes bych na těle postoupila o něco níž a zaměřila se na péči o pleť na obličeji. 

1) Čištění

Čištění je samozřejmě základem péče o pleť. Způsob čištění, který mi nejvíce vyhovuje, je použití čistícího gelu ve sprše a následné dočištění pleti tonikem, či pleťovou vodou. V současné době používám čistící gel i tonikum od Lirene. Jako alternativu ke gelu používám pleťové mléko od Ryoru, či Odličovač + tonikum 2 v 1 od Yves Rocher. Ráno používám jen tonikum, nebo pleťovou vodu bez gelu či mléka, nebo opět kombinovaný výrobek od Yves Rocher.


2) Denní a noční krém

Po vyčištění si pleť samozřejmě vždy natřu pleťovým krémem určený na danou denní dobu. Jako noční krém v současnosti používám Regenerační noční krém od Nivey a denní krémy mám teď rozdělané čtyři, což mě trochu štve a chtěla bych je dopotřebovat, ale nějak se mi to nedaří, když používám všechny najednou. Mám připravenou recenzi na jednotlivé produkty, takže nebudu konkrétně uvádět, abych vše neprozradila.


3) Masky na obličej
Na masky jsem hrozně ulítlá. Zase jich mám poměrně hodně, zaměřuji se zejména na ty čistící, ale mám i nějaké hydratační. Oblíbená je čistící maska od Freemanu, která se dostala do TOP 5 měsíce sprna a kterou si stále hodně užívám a také se snažím používat slupovací masku od Ryoru, která má také docela viditelné výsledky, jen mě přijde, že její strhávání není tou nejvhodnější věcí pro mou pleť, je to trochu drasťárna :-). Masky si nanáším 1x - 2x týdně.

4) Peelingy
Peelingy obecně moc nemusím, vybírám si spíše ty s jemnějšími zrníčky, používám jednou až dvakrát týdně, oblíbila jsem si peeling od Yves Rocher a mám tu dva od Avonu.

5) Oční krém, oční gely
Jako doplněk k pleťovým krémům občas používám oční krém, nyní mám od Garnieru, ale přiznám se, že zde nejsem úplně důsledná a namažu oční okolí tak jednou za týden. Před nanášením make-upu nanesu i kolem očí denní pleťový krém, protože nechci korektor nanášet přímo na pleť bez žádné ochranné vrstvy. Pořídila jsem si také chladivý oční gel od Essence, ale i když kulička příjemně chladí a otoky pod očima zmírní, bohužel mě trochu pálí, takže jej také moc nepoužívám.

6) Lokální péče na akné
V T-zoně se mi objevují pupínky, někdy je nechám být, někdy je potřu nějakou lokální péčí, v současnosti S.O.S od Ryoru, nejsem ale přesvědčená, že má tato lokální péče nějaké účinky, ve většině případů mi přijde, že nic nedělá. Možná by jiná lokální péče působila lépe, jak jste viděli včera v New in, koupila jsem si na doporučení Sudocrem, tak jsem zvědavá, jak bude fungovat. Dám vám pak vědět.


Vypadá to, že takto to bude všechno, myslela jsem si, že toho bude víc, ale asi jsem takto celou péči víceméně vyčerpala. K jednotlivým produktům se chystám sepsat jednotlivé recenze, tento příspěvek má zase spíše přiblížit moji péči v globálu. Budu ráda, když mi dáte vědět, jestli je ve vaší péči nějaký další krok, který pro vaši pleť děláte, případně doporučit produkty, se kterými jste spokojené.

Žádné komentáře:

Okomentovat