úterý 18. září 2012

Odličovače - srovnání

Hezký den,

dnes bych vám chtěla nabídnout srovnávací recenzi na tři odličovače, které mám v současné době doma. Jde o osvěžující odličovač očí  Essentials od Garnier, dvoufázovou odličovací emulzi od Ryoru a expresní odličovač na oči s chrpou od Yves Rocher. Odličovače používám většinou jen na odlíčení očí, na odlíčení a čištění pleti používám jiné produkty. Nejprve vám každý z uvedených výrobků samostatně představím a poté vás seznámím se srovnávacím testem, kterému jsem výrobky podrobila a s výsledky, které mi pro ně vyplynuly. Tak jdeme na to.


1) Osvěžující odličovač očí od GARNIER
Tento odličovač si kupuji opakovaně již dlouho dobu, nedráždí mě v očích, odličuje, cena 99,- Kč za 150 ml je příjemná, nebyl důvod nic měnit. Odličovač je určen pro normální a smíšenou pleť, odstraňuje voděodolný make-up a měl by obsahovat detoxikační výtažek z hroznů.


2) Dvoufázová odličovací emulze RYOR
Jsem velký fanoušek Ryoru a tenhle produkt jsem rozhodně nemohla nevyzkoušet, protože jej opravdu téměř všichni všude chválí. Je určen na odlíčení celé pleti, ale pro mou smíšenou pleť to není moc dobré, takže jej aplikuji pouze na oči. Tím, že obsahuje olejovou složku, je dobrý i pro odlíčení voděodolného make-upu. Před použitím je třeba jej protřepat, aby se složky promísily. Objem 150 ml, cena od 101,- Kč.


3) expresní odličovač na oči s chrpou od YVES ROCHER
Tento odličovač jsem si koupila na konci srpna, také na základě kladných blogových recenzí. Je složen ze dvou složek a před použitím je tedy nutné jen protřepat. Slibuje rychlé odstranění stop líčení i voděodolné řasenky. Objem 125 ml, stálá cena 199,- Kč, není je v akci za 139,- Kč.

Všechny tři odličovače používám a jsem s nimi spokojená, jak ale dopadly, když jsem je postavila proti sobě?

GARNIER vs. RYOR
Ten den jsem byla nalíčená stíny od Yves Rocher v odstínu Róse petale, černou tužkou na oči od Yves Rocher a jednou vrstvou řasenky od Maybelline - One by one. Jedno oko jsem se rozhodla odlíčit odličovačem od GARNIER, druhé od RYORU. Nanesla jsem na vatový tamponek přibližně stejné množství odličovací tekutiny, přiložila na zavřené oči a po chvíli působení setřela. Garnier odlíčil skoro celé horní víčko, ale tužku na oči a řasenku mám obstisknutou na dolním víčku, než vše dokonale odstraním a oko je odlíčené, přetřu oko asi osmi tahy a využiji vatový tamponek z obou stran, na každé straně s novou dávkou odličovače. Ryor po prvním setření také odlíčil skoro celé oko, na celkové dočištění potřebuji čtyři tahy, využiji obě strany tamponku. Ráno jsem měla na oku po Garnier trochu tmavo pod okem, od Ryoru nic.
Hodnocení:  Garnier vs. Ryor = 0:1

GARNIER vs. YVES ROCHER
Druhý den byl naplánován souboj odličovače od Garnier a od Yves Rocher. Měla jsem na pohyblivém víčku stín Taupe z paletky i-Divine od Sleek, tužku na oči  - zlatý odstín č. 501  od Sephory, na jednom oku řasenku One by one a na druhém Colossal obě od Maybelline (v rámci testu pro článek o souboji těchto řasenek), myslím, že na výsledek testu odličovačů, ale nebude mít použití jiné řasenky nějaký zásadní vliv. Garnier se chová dle očekávání jako při prvním testování, musím oko několikrát přejet vatovým tamponkem, který použiji z obou stran, abych oko skutečně odlíčila, ale nemusím přidávat odličovač, stačila jedna dávka. Odličovači od Yves Rocher stačí dvě přetření, skutečně již po prvním přiložení tamponku na oko je většina líčení pryč. Koukám na to trochu nevěřícně, ale ten výsledek je super.
Hodnocení:  Garnier vs. Yves Rocher = 0:1

RYOR vs. YVES ROCHER
Po předchozích dvou testováních vím, že jde o souboj o první místo, každý z odličovačů má zatím na kontě jedno vítězství, tak jsem se rozhodla přitvrdit a použila jsem oční stíny Color Tatoos On and on bronze, fialové gelové oční linky od Essence a voděodolnou řasenku Falsies od Maybelline, uvidíme, jak si s touto výzvou odličovače poradí. Na voděodolné líčení už nestačí dvě přetření ani odličovači od Yves Rocher, odlíčení trvá déle oběma produktům, nakonec ale lepší výsledek zaznamenávám přece jen u Yves Rocher, přijde mi, že oční linka po Ryoru nějak zůstává mezi horními řasami, jen tak lehce, ale takhle moje řasy přirozeně nevypadají. Po sprše jsem musela obě oči ještě zlehka dočistit, řasenka nebyla úplně pryč. Přesvědčivější výkon ale podal Yves Rocher.
Hodnocení:  Ryor vs. Yves Rocher = 0:1

Vítězem testu se stává odličovač od Yves Rocher se dvěma body, na druhém místě se umístil dvoufázový odličovač od Ryoru s jedním bodem a jako třetí odličovač od Garnier, který nezískal žádný bod. 

Je zajímavě, že jsem byla schopná koupit si odličovač od Garnier tolikrát a neověřit si, že vlastně není tak dobrý, jak mi připadá. To mě utvrzuje v tom, že se vyplatí stále zkoušet něco nového. Vzhledem k výsledku testu už si ale nekoupím ani odličovač od Ryoru, který sice předvedl slušný výkon, ale na YR to prostě nemělo. Sice si za YR musím trochu připlatit, ale oční okolí je citlivá oblast, kterou není radno zbytečně vytahovat a třít, takže moje oči budou určitě za investici do této expresní služby rády. Pokud byste ale měly pro mě doporučení na vašeho favorita, určitě se nebráním dalšímu testování.


Hodnocení:
1. expresní odličovač na oči s chrpou od Yves Rocher
2. Dvoufázová odličovací emulze Ryor
3. Osvěžující odličovač očí od Garnier

2 komentáře:

  1. Moc hezký článek, doufám, že bude ještě spousta podobných porovnání! :)
    Já bohužel nesnesu na očích nic olejového, ale od YR mám odličovač též z chrpové řady, jen má v názvu "jemný"... A odličuje taky obstojně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, určitě plánuji další takové články, protože mě tento článek a zkoušení pro něj hrozně bavilo :-). "jemný" vyzkouším.

      Vymazat