pondělí 24. září 2012

Nákupy v F&F

Krásný start do nového týdne všem!

V září jsem se konečně vydala po dlouhé době na nákup nějakého oblečení, už jsem měla abstinenční příznaky, malinko jsem je zahnala, ale ještě budu muset brzo zajít znovu. Protože jsem se objevila na Národní třídě zašla jsem do My mrknout se na podzimní kousky z F&F. Já jsem se této značce docela dlouho vyhýbala, ale loni jsem jí přišla na chuť a do práce tam nakoupím vždy pěkné kousky. Tentokrát jsem si vybrala čtyři z pěti kousků, které jsem si vzala do zkušební kabinky, takže to považuji za úspěšný nákup. A co jsem si tedy vybrala?

Téměř každý den po celý rok nosím šaty nebo sukně, takže se vždy zaměřuji na doplnění tohoto arzenálu. Naposledy jsem si vybrala dvoje šaty. První z nich na ramínku nevypadají nic moc, jsou černé, s krátkým rukávkem, volnější v délce nad kolena, jedinou ozdobou jsou zlaté knoflíky na kapsách. Něco mi ale říkalo, že na těle budou fajn a měla jsem pravdu. Sedly mi pěkně, do práce budou ideální, stály 499,- Kč, takže výborná nabídka, která se neodmítá. Neměli sice moji velikost 38, ale 40 je naprosto v pohodě. Měli je ještě v červené barvě.






Druhé šaty obepínají tělo, jsou kratší, asi do půli stehen, takže já je vytáhnu rozhodně pouze s punčochami, abych se cítila jistější, jsou červené po stranách z černými pruhy, které by měly opticky zeštíhlovat. Jsou bez rukávů. Cena 499,- Kč, myslím, že je také užiju. Na výběr byla ještě vínová varianta, ve stejném stylu mají i sukně, ale šaty se mi líbily víc.

Sukně se mi tedy žádná nelíbila, tak jsem si ještě vybrala dva topy. První je tmavě modré triko s krátkým rukávem ve stylu peplum. K úzké sukni, nebo i ke kalhotám vypadá dobře a stálo jen 149,- Kč, takže jsem ho musela vzít. Druhým vrškem je obyčejná bílá halenka s průstřihem v přední části, je průsvitná, velmi lehká, volnější, naprosto univerzální a stála 349,- Kč.



Bohužel jsem neměla možnost z časových důvodů mrknout na jiné značky, ale pro radost myslím stačí i takový nákup, za všechny čtyři věci jsem zaplatila 1.500,- Kč.

Chodíte nakupovat do F&F?

Žádné komentáře:

Okomentovat