pondělí 17. září 2012

Šátky od INVUU

Krásné pondělí!

Podzim bez šátků si nedokážu představit, nosím je denně, na různé způsoby, v různých barvách. Jako poslední přibyly do mé sbírky dva šátky značky Invuu, které jsem pořídila na zoot.cz, každý za 199,- Kč. Bohužel jsem dlouho s objednávkou váhala, takže šátky, které se mi líbily o něco víc, už byly vyprodané, ale nakonec jsem spokojená s tím, co jsem vybrala.

První šátek je krémový s černým potiskem řetězu, líbil se mi ten motiv. Na jeho konci jsou černo-krémové třásně. Šátek je ze 100 % bavlny, má rozměry 60 x 160 cm. Materiál je příjemný a na podzim ideální, aby lehce zahřál.






Jako druhý jsem si objednala světle modrý šátek s květinovým potiskem ve žluté, tyrkysové, černé a šedivé barvě. Chtěla jsem si pořídit nějaký jemnější, něžnější šátek, tento splňuje požadavek skvěle. Rozměry má stejné jako první, je také ze 100 % bavlny, lemy jsou roztřepené, bez třásní.


Nyní již INVUU v nabídce zoot.cz nefiguruje, ale pokud by se znovu objevila, či byste měli možnost koupit šátky z jiných zdrojů, určitě nabídku proberte, měli skutečně krásné vzory. Když jsem zkoušela značku najít na internetu, zjistila jsem, že jde o polskou značku, jestli někdo tedy umíte polsky, můžete mrknout do jejich e-shopu :-).



Inspiraci, jak šátky nosit samozřejmě čerpám z profláknutého videa mojí nejoblíbenější blogerky Wendy.

Nosíte šátky, jaké a kde je nakupujete?

2 komentáře:

  1. ja šatky milujem :) tie tvoje sú krásne .. ja väčšinou kupujem kde sa pritrafí .. ak ma zaujme vzor .. neajake mam z Tally Weijl, Hmka a pod. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hned jsem si je oblíbila. Letos určitě sbírku ještě rozšířím, baví mě, jak takový kousek látky oživí celý vzhled :-).

      Vymazat