neděle 9. září 2012

Lakování: Miss sporty - Sparkle touch

Hezkou neděli!

Tento týden bych vás v lakovacím příspěvku chtěla seznámit s glitterovým lakem od Miss sporty - Sparkle touch. Lak obsahuje modré, fialové a stříbrné třpytky v průhledném gelu. Zakoupila jsem jej, abych vyzkoušela trend, který se v poslední době docela rozšířil, totiž glitrované špičky nehtů na přirozeném podkladovém laku, ale i na laku výraznější barvy. Býval by se mi víc líbil lak s růžovými třpytkami, nebo nějakými méně výraznými, ale při mém nákupu v drogerii jiný neměli, tak jsem sáhla na zkoušku po tomto za cenu 39,- Kč.


Jako základ jsem použila rovněž lak od Miss sporty odstín č. 110, jemné růžovo-meruňkové barvě, ve dvou vrstvách, po zaschnutí jsem na špičky nehtů nelakovala Sparkly touch. Nakonec jsem ještě přetřela top coatem od Essence, abych si oblečení nezatrhávala o třpytky, a aby mi lakování déle vydrželo.  Výsledek se mi celkem líbil, druhý den se mi nelíbil, odpoledne zase jo a tak se můj názor  stále měnil. Nakonec bych to vyhodnotila tak, že se mi to líbilo, ale asi víc by se mi líbilo s jinou barvou třpytek, takže pokud někde uvidím vhodnější, koupím si ho. Myslím, že s těmi modrými je vhodné spíše na večerní akce, případně na nějaké slavnostnější příležitosti, na běžné denní nošení jsem se v tom úplně necítila. Na nehtech jsem nechala pět dnů, ale dalo by se i déle, základ držel dobře a Sparkle touch celkem také (že by to bylo tím top coatem, který jsem minulý víkend moc nechválila :-)?


Třpytky jsem odlakovávala podle návodu crystalky89, připadala jsem si jako robot, ale způsob zafungoval docela dobře, z nehtů se skoro všechny třpytky pěkně sundaly bez většího šmudlání nehtů, zatrhávání vaty o třpytky apod.




 Lakujete si nehty tímto způsobem, nebo vás tento trend neoslovil?

Žádné komentáře:

Okomentovat