středa 26. září 2012

NEW IN: září 2012

Krásný den,

blíží se konec měsíce a já už se na další nákupy nechystám, tak bych vám chtěla ukázat, co jsem si pořídila. Nákupů nebylo mnoho, protože jsem měla zdravotní potíže, hodně práce, hodně stresu a starostí, takže myšlenky byly někde jinde. Něco jsem ale přece jen pořídila.
Posledním BB creamem, který jsem si snad na dlouhou dobu pořídila je ten od Yves Rocher, šla jsem přímo pro něj a nekupovala nic dalšího, jako dárek jsem dostala řasenku, která by měla být šedivá/stříbrná, což jsem tedy zvědavá, jak to bude vypadat. Recenzi na BB krém udělám brzo, můžete se těšit.

Do DM jsem šla vysloveně pro věci, které mi docházely, takže jsem koupila pěnu na holení, vatové tamponky, sprej od Pantene pro ochranu vlasů při fénování. Neodolala jsem a vybrala jsem si lak na nehty Colorama od Maybelline, ten zrecenzuji asi už tento víkend, hned jsem ho totiž nalakovala. V košíku nesměla chybět moje oblíbená čokoláda.


Nakonec jsem v tentýž den zašla do lékárny a konečně si koupila svůj Sudocrem a dalších pár nezbytností.


Konečně jsem se taky dostala na Národní třídu a mohla nakoupit nové produkty od Ryoru, na které si brousím zuby už dlouho. Především šlo o Calming sérum antiakné z řady Aknestop, na ten se těším, protože jsem ho zkoušela ve vzorečku a byla jsem spokojená, snad bude dobrá i plná verze. Navíc se mi teď zhoršil stav pleti, takže snad udělá svoji službu. Když jsem paní prodavačce sdělila, že bych chtěla noční krém pro sebe, změřila si moji pleť zkoumavým pohledem a doporučila mi krém s ovocnými kyselinami, který mi prý "vyhladí ty nerovnosti". Nebyl důvod to nevyzkoušet, jen jsem se ujistila, že je lehký a vzala jsem si ho. Výsledky se mají projevit po dvou týdnech pravidelného používání, tak vám dám pak vědět. Dál jsem koupila balzám na rty s vůní hroznového vína, depilační folie na obličej a pro čištění pleti mycí gel s minerály. Když jsem čekala, než paní obslouží zákaznici přede mnou, všimla jsem si laků na nehty za příjemné ceny od různých značek, ne tedy od Ryoru. Na zkoušku jsem si vybrala mini lak na nehty od Reginy za 19,- Kč. Pokud mi bude vyhovovat, určitě se vrátím i pro jiné odstíny. Moc se těším, až všechny výrobky vyzkouším a budu vám moci poreferovat, protože značku Ryor mám opravdu moc ráda.



Když jsem byla na Národní třídě, nemohla jsem samozřejmě přejít bez povšimnutí My, takže jsem se podívala do drogerie a do košíku naházela opravdu jen pár drobností, bez kterých bych určitě mohla žít, ale tak když už jsem tam byla :-). Vzala jsem si tedy kvarteto očních stínů od Essence - Me and my ice cream za 60,- Kč, oční stíny Made to stay od Catrice v odstínu Pearly harbour, lak na nehty od Catrice Dirty berry a bázi pod oční stíny od Essence. Pak jsem vzala od Essence ještě dřívka na úpravu nehtů (nebo jak to nazvat) a dvě natahovací gumové čelenky.



No a když jsem přišla domů, čekal mě tu balíček od Plum Foolery, bohužel jsem první den nestihla objednat to, co jsem měla vyhlídnuté, takže jsem si objednala jen kosmetickou taštičku s iniciálem a hlavně paletku 88 očních stínů. Paletka se mi líbí moc, až jí ozkouším, tak dám vědět, jak jí hodnotím. Už se ale poohlížím v eshopu po dalších produktech, jsem zvědavá, kdy naplním košík :-).


O kterém z uvedených produktů, byste si rády přečetly?

Žádné komentáře:

Okomentovat