čtvrtek 20. září 2012

SHOP or STOP

Přeji všem krásný den!

Určitě to všechny znáte. Máte doma vše, co z kosmetiky potřebujete, ale jdete kolem drogerie, zastavíte si a odnášíte si zboží za 600,- Kč, protože tohle přece musíte vyzkoušet. Já jsem si nedávno pro sebe udělala takový malý přehled, kdy jsem si jednotlivé kosmetické výrobky rozdělila do kategorie těch, které bych si nyní neměla nějakou dobu kupovat, protože mám doma velké množství těchto výrobků, či z jiného důvodu a do kategorie těch, kterých se mi nedostává a u nichž rozhodně nezaškodí, když mi do sbírky přibudou další. protože se teď na různých blozích objevuje řada článků, ve kterých blogerky sledují, kolik výrobků si v daný měsíc koupily a kolik se jim povedlo jich spotřebovat, rozhodla jsem se s vámi o svůj sezname SHOP or STOP podělit a třeba některou z vás inspiruji, aby se nad nákupy také na chvilku zamyslela.

STOP

Sprchový gel - mám jich doma nenačatých asi osm, takže rozhodně není třeba, abych si kupovala jakýkoliv další. Těžko jim odolávám, často jsou v různých akcích, které přece nemůžu nechat bez povšimnutí :-). Budu je ale ignorovat alespoň do té doby, než vypotřebuji alespoň polovinu těch, které mám doma.

Šampony a kondicionéry - podobný problém jako se sprchovými gely, jsem předzásobená na několik měsíců, nejdříve tedy spotřebuji to, co jsem nasyslila.

Čistící péče o pleť - měla jsem v plánu koupit si nějaké produkty pro čištění pleti od Ryoru, což jsem splnila tento týden a nyní si dám na chvíli pauzu, než to všechno spotřebuji

Krémy na obličej, ruce, tělo - zde jsem také nasyslila neuvěřitelné množství výrobků, velké STOP

Balzámy, rtěnky, lesky - zde je to trochu alibistické STOP, protože já si žádné lesky ani rtěnky už dlouhou dobu nekupuji, sázím na lehce růžovou rtěnku od MACu, ale většinou použiji pouze balzám, protože přítel nesnáší, když mám cokoliv barevného na puse (asi jako každý chlap :-) a já na to také nejsem zvyklá. Balzámů mám zase celkem dost, takže nemusím kupovat další.

Make-upy a BB krémy - než bych je všechny vypotřebovala, tak uplyne několik let. pokud se neobjeví nějaké žhavá novinky, kterou budu chtít vyzkoušet, tak jako nyní od Maybelline, tak nové nepořídím.

Stíny na oči - tady STOP rozhodně nebude nijak závazné. Samozřejmě, že bych si vystačila s paletkou od Sleek a nyní s paletkou 88 stínů od Plum Foolery, ale vždy se najde stín, nebo paletka, která mě zaujme odstínem, nebo složením a chci ji vyzkoušet, slíbím si tedy alespoň, že budu nad nákupem více přemýšlet.

Řasenky - myslíte, že potřebuji sedm řasenek? Já myslím, že asi ne, to mi dřív vyschnou, než je spotřebuji, takže znovu velké STOP.

Tužky na oči, gelové linky na oči - mám několik černých, pak nějaké i v jiných odstínech, vůbec to neunosím, ale opět STOP není úplně pevné, kdyby byla nějaká zajímavá, tak.....

Odličovače - vypotřebuji tři, které mám doma a pak se rozhodnu, se kterým budu pokračovat


SHOP


Péče o vlasy - zbožňuji masky na vlasy, různé olejíčky, gely, myslím, že těch němůže být nikdy dost a budu kupovat dál

Laky, péče o nehty, odlakovače - tak zde bych řekla, že nikdy nemůže být moc laků, každý je jiný, buď odstínem, výdrží, konzistencí. Téměř pokaždé, když nakupuji kosmetiku, pořídím i nějaký lak, rozhodně budu dál nakupovat

Tvářenka/pudr - přiznám se, že zde stále bloumám a hledám ty, které mi budou vyhovovat. Problémy mám zejména s tvářenkami, navíc, u těch je také třeba mít víc odstínů, aby líčení bylo perfektní a variabilní, takže zde budu rozhodně pátrat a nakupovat

Korektor - ten svůj pravý a vysněný korektor stále hledám, takže platí to, co u tvářenek, pátrat, pátrat, pátrat a nakupovat

Masky na obličej a peelingy - na tyto výrobky jsem trochu zaměřená, hrozně ráda zkouším, masek mám doma asi šest, asi by to mohlo stačit, ale dalšímu nákupu se v tomto případě nebráním

Štětce - toto je položka, která snad brzo přejde do kategorie STOP. Mám doma no name štětce, štětce od Essence a od ELFu a cítím, že bych měla pořídit nějaké kvalitnější. Nyní se na základě blogových recenzí rozhoduji a váhám, které pořídít, chtěla bych nějakou sadu, už velmi brzo, ale dojde k nějakému rozhodnutí

Krémy na nohy - mám jeden oblíbený (recenze na něj bude brzo), mažu si nohy téměř každý den, jsem na to trochu úchylná, ráda vyzkouším další a navíc mám velkou spotřebu, takže zde budu nakupovat

Jsem si vědomá, že nyní si rozumně odargumentuji, co už bych si neměla koupit a že bych se měla zaměřit na to, co potřebuji, ale až budu brouzdat po internetu nebo drogerii úplně stejně si odargumentuji, že právě tento výrobek ještě potřebuji. Určitě není STOP nepřekonatelné, ale jsem ráda, že jsem si takto udělala přehled o tom, co doma vlastně mám.

Jak jste na tom vy? Máte přehled o tom, co doma máte, nebo neřešíte a kupujete i to, co nejste schopné vypotřebovat? A chtěla bych vás poprosit, jestli nemáte nějaké dobré tipy na výrobky, které se ukrývají v mé kategorii SHOP a které byste mi doporučily. Budu moc ráda za všechna doporučení!




4 komentáře:

  1. Snažím se mít přehled, ale stoprocentní to není...:)) Ale musím se pochválit, mám už jen jeden nenačatý sprchový gel a "jen" asi pět řasenek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsi na tom dobře, já na sobě také zapracuji...

      Vymazat
  2. Fajn nápad :) Celkově si dekorativní kosmetiku moc často nekupuji, takže tenhle problém tolik neřeším. Spíš dostávám jako dárky nebo si i sama koupím pečující kosmetiku a taky se mi to už hromadí. Ale STOP stav jsem si nedávno nastavila i já. Tak uvidíme, jak mi to půjde. Tobě držím palce, ať taky udřžíš nakupovací chutě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář i za držení palců, dávám na konci měsíce přehled nákupů, tak uvidíme, jak si povedu :-)

      Vymazat