úterý 4. září 2012

Podzimní kosmetické novinky

Krásný den,

včera jsem vás seznámila s podzimními novinkami ve světě módy, dnes bych se chtěla podívat na novinky kosmetické, a to jak na novinky jednotlivých značek, tak na kosmetické akce, které jsou v nebližší době naplánovány, případně o akce v drogeriích, kterých byste mohli využít pro výhodnější nákup.

Jako první zmíním již několikrát vzpomenuté Dny Marianne, které se uskuteční tento víkend, tj. od 7.- 9. září a se slevovými kupony, které jste si mohly pořídit s nákupem časopisu Marianne, můžete nakoupit kosmetické výrobky s podstatnými slevami a k nákupu v řadě případů obdržíte i dáreček. Více info najdete zde.

Ve stejném termínu, resp. 7.-8. září se v Letňanech koná veletrh World of Beauty & Spa. Program je opravdu nabitý, představí se řada kosmetických firem, pořádají se makeupové soutěže, pro fanynky kosmetiky určitě pěkný námět na strávení víkendu.

Ten samý víkend další akce, a to veletrh kosmetiky a kadeřnictví Interbeauty Prague na Výstavišti. Návštěvu tohoto veletrhu můžete spojit s Jarmarkem OnaDnes.cz, o kterém jsem vám psala včera.

Dále bych se chtěla zmínit o projektu Art of Makeup, který zaštiťuje L'Oréal Paris, nejde sice o úplnou novinky, ale kdo jste ještě nezachytil určitě doporučuji ke shlédnutí videa s tipy na líčení, či k přečtení články o nových trendech v líčení. Samozřejmě jde primárně o propagaci produktů značky L'Oréal, ale některé tipy jsou zajímavé.

No a co si na podzim připravili jednotlivé kosmetické firmy? Společnost Maybelline uvedla své novinky do regálů již na konci sprna. Určitě bych zmínila jejich BB Cream a pěnový makeup Dream Nude Airfoam Make-up, které jsem si již pořídila a poctivě je zkouším, recenze už brzy. 

Yves Rocher uvádí na podzim na trh také svůj "BB Krém", který slibuje 6 účinků v jednom a dále rostlinnou péči s účinkem proti stárnutí vlasů, nebo vysoce zpevňující sérum, které zpevňuje rysy obličeje a vyhlazuje vrásky.

V dm trvá stále akce, kdy k zakoupení dvou mono stínů s-he dostanete třetí stíny zdarma. Pokud do 11.9.2012 uplatníte body z vaší dm active beauty karty, získáte slevu ve výši 10% na další nákup, kterou můžete uplatnit do 23.9.2012.

V Rossmannu do konce září běží sleva 25 % na dekorativní kosmetiku RIMMEL. Rimmel jako produkt měsíce září označil řasenku Volume Flash Scandaleyes, o které se více můžete dočíst zde a kdyby vás nalákala, tak můžete využít nabízenou slevu třeba na ní. Do 16.9.2012 při nákupu dvou produktů značky Gliss Kur, Taft nebo Schauma získáte jako dárek ručník, o kterém psala minulý týden na svém blogu Černá Moora.

No a na závěr zřejmě informaci, která je trochu nadbytečná, ale kdyby náhodou někdo ještě nevěděl, tak v sobotu 1.9.2012 ve 12:00 spustila blogerka Plum foolery svůj kosmetický e-shop. Já jsem patřila k těm nadšencům, kteří způsobili přetížení serveru, nechala jsem proto násvštěvu eshopu na později. Bohužel téměř vše již bylo vyprodané, takže jsem si objednala dvě kosmetické taštičky s výšiivkou - jednu pro sebe a jednu jako dárek a pak paletku 88 stínů, kterou už jsem dlouho chtěla, stále jsem váhala, ale protože má největší paletka je ta od Sleek se 12 stíny a také jsem chtěla Plum podpořit v jejím projektu, tak jsem si ji nakonec objednala zde.

Co nového z kosmetického světa jste zachytili vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat