pátek 28. září 2012

Filmové tipy - září 2012

Krásný den,

jsem tu po měsíci s dalšími filmovými tipy pro vás, bohužel jsem tento měsíc moc na filmy čas neměla, ale nějaká doporučení bych tu pro vás měla a když se tak dívám z okna, tak počasí je na nějký ten film jako dělané.

Old Boy
Toto je velmi zajímavý film z Jižní Korey, takže titulky budou pro většinu z vás asi nutností. Já mám asijské filmy docela ráda, většinou mají zajímavý příběh, film je plný psychologie, rozhodně nejde o bezduché střílečky ve stylu některých amerických filmů. Na začátku filmu je hlavní hrdina Dae-su unesen a vězněn po dobu 15 let, celou dobu netuší, kdo a proč ho vězní. Když se dostane na svobodu, chce se pomstít za příkoří, kterého se mu dostalo. Do života mu vstoupí mladá dívka Mido, která mu v jeho pomstě pomáhá. Záhada únosu se pomalu rozplétá a rozuzlení je velmi zajímavé a nečekané, což mám ve filmech hrozně ráda. Pokud i vás zajímají filmy, které se vyvíjejí nečekaně a mají v sobě skryté něco nového, tak určitě mrkněte na tento film.

Marley a já
Na tento film bych se sama od sebe asi nepodívala, nemám ráda filmy z Jennifer Aniston, ani s Owenem Wilsonem. Většinou jde o bezduché komedie s velmi chabými dialogy. Film MArley a já mi ale nezávisle na sobě doporučilo více lidí a zejména kamarádky nadšeně horovaly za tento film a upozorňovaly mě, že si pěkně pobrečím. Rozhodla jsem se dát Jennifer a Owenovi šanci, moje očekávání se ale naplnila, pokud si tento film pustíte, volte asi verzi v originále, či s titulky, dabing je příšerný a opravdu jsem chvílemi uvažovala, že film vypnu, protože ty rozhovory jsou fakt šílené, v angličtině by se to mohlo trochu ztratit. Sliby kamarádek se ale dostavily, opravdu jsem na konci filmu ronila slzy, zřejmě se tomu nedá ubránit, ale jinak je film spíše průměrný, rozhodně nic, co by vás obohatilo, spíše taková oddychovka.

Můj týden s Marylin

Mám ráda životopisné filmy, např. Edith Piaf, nebo Coco Chanel byly naprosto výborné, proto jsem se těšila na Můj týden s Marylin. V kině jsem film nestihla, takže na něj došlo až teď v domácím prostředí. Film pojednává o jednom týdnu natáčení filmu s Marylin Monroe, kterou hraje Michelle Williams. Musím říct, že herečka byla na roli opravdu dobře připravená, snažila se opravdu věrně Marylin napodobit a pokud mohu soudit, tak se jí to celkem povedlo, maskéři odvedli také pěknou práci a podoba je opravdu obdivuhodná. Co se týče filmu, víc bych ocenila, kdyby byl průřezem celého života herečky, takové filmy mi sedí víc, ale nakonec ztvárnění pouze jednoho týdne také nebylo úplně špatné, alespoň trochu přiblížil, jaká vlastně tato ikona byla. Nejde o film, který bych vychválila do nebes jako třeba ten o Edith Piaf, ale opět jde o příjemný, odpočinkový film a na propršený podzimní večer s hrnečkem čaje je jako dělaný.

Žádné komentáře:

Okomentovat