neděle 23. září 2012

Lakování: Essence - Ultra strong nail repair

Krásný víkend všem!

Dnes bych vám chtěla jen v rychlosti doporučit podkladový lak, který používám již skoro dva měsíce a jsem s ním velmi spokojená. Jde o Ultra strong nail repair od Essence. Objednávala jsem v eshopu babybaby.cz za nějakých 25,- Kč. Lak má objem 8 ml, má jít o první pomoc pro zničené a popraskané nehty. Já si hrozně ráda lakuji nehty barevnými nehty, ale i když jsem vždy používala podkladový lak, tak se mi po nějaké době lakování a odlakovávání nehty začaly třepit, lámat, byly poškozené, takže jsem jim vždycky musela dát období oddechu, aby se vzpamatovaly. Nyní, když používám Ultra strong tak tento problém nemám, nejsem si vědoma, že bych pro nehty dělala něco jiného navíc, než předtím. Nehty jsou pevné, tolik se netřepí, neříkám, že se mi žádný neodlomí, nebo neodloupne, ale určitě je to ve znatelně menší míře. Lakuji si jím nehty vždy před nalakováním jiným lakem jako podklad, někdy nechám jen tento lak. Jsem s ním moc spokojená a pokud hledáte nějaký zpevňující lak, který by vaše nehty ozdravil, myslím, že neprohloupíte, když si pořídíte tento.




Jaké laky, nebo jiné přípravky používáte pro zpevnění nehtů vy?







Žádné komentáře:

Okomentovat