čtvrtek 13. září 2012

Krémy na velmi suchou kůži - srovnání

Hezký den,

dnešní srovnávací článek bych chtěla věnovat krémům, které používám  na lokální vysušená místa. Jsou to krémy většinou hutné konzistence a hodně mastné a alespoň jeden z těchto krémů by měl mít doma určitě každý, protože jsou multifunkční.

1) Vazelína
Začala bych tradiční vazelínou, kterou asi nemusím dlouze představovat. Já vlastním vazelínu Dr. Bergmann koupenou v lékárně, jde o čirou hmotu bez parfemace určenou ke zvláčnění a zklidnění popraskané, suché a ztvrdlé pokožky. Suché místo skutečně zjemní, je hladší. Mít doma vazelínu patří podle mě k základní výbavě domácnosti, takže po vypotřebování určitě koupím znovu, zde zřejmě nezáleží na tom od jaké značky bude.
Hodnocení: 5/5

2) Indulona
I tento krém patří k tradičním výrobkům, já jsem si pořídila tu s výtažkem z měsíčku lékařského a glycerinem. Jde o regenerační, zklidňující a ochranný krém určený na ruce, vůně je dost intenzivní a charakteristická, krém je bílý, už ne tak hutný, ale mastný také celkem dost.  Na ruce ji ale nepoužívám, protože mi nevoní, a na suchá místa není tak účinná. Bez indulony bych se tedy obešla a znovu si ji nekoupím.
Hodnocení: 2/5



3) Kouzelné vajíčko od Oriflame
Tento výrobek mám Oriflame ve své nabídce od příchodu na náš trh, vůně krému mi trochu připomíná vazelínu, je velmi mastný, dá se jím natřít jak suché místo na těle, i rozpraskané rty. Dříve patřil k produktům, které jsem musela doma vždy mít, teď už mám jiné oblíbence a až mi vajíčko dojde, asi už se po něm znovu nepůjdu.
Hodnocení: 3/5


4) Saloos - Bio balzám atopiderm
Balzám atopiderm je určen nejen na suchou a popraskanou pokožku, ale také na kůži postiženou lupénkou a ekzémy, takže když jím suchá místa namažete a bude to po několik dní opakovat, suché místo zmizí, zřejmě se vyléčí. Po nějaké době se opět objeví, ale myslím, že účinky to má skvělé, na to, že nejde o mast proti ekzému z lékárny. Krém obsahuje bambucké máslo, pupálkový, brunátkový a esenciální oleje a vzácné vosky, vše v bio kvalitě. Krém má objem 50 ml, vydrží opravdu dlouho, stál mě něco málo přes 100,- Kč. Moc mi vyhovuje a až jednou dojde, koupím si jej určitě znovu.
Hodnocení: 5/5

5) RYOR - Bambucký balzám
Bambucký balzám od Ryoru je mým naprostým favoritem v této kategorii krémů, mám již druhou tubu a určitě pořídím znovu, jde opět o bio produkt, neobsahuje tedy konzervační látky, syntetickou parfemaci ani ropné produkty, naopak obsahuje bambucké máslo, avokádový a jojobový olej, včelí vosk a přírodní vitamín E. po použití tohoto balzámu mi suchá místa zmizí na delší dobu, než po použití balzámu od Saloos. Tubička má objem 30 ml a stojí 99,- Kč, ale rozhodně jej doporučuji všem, kdo potřebuje zklidnit podrážděnou a rozpraskanou pokožku.
Hodnocení: 5/5



Máte doma některý z podobných krémů? Doporučili byste mi nějaký?

2 komentáře:

  1. Mám atopikderm, který mám velice ráda. A asi jsi mě zlákala na ten od Ryoru... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oba jsou výborné, opravdu se těžko hodnotí, který je lepší :-)

      Vymazat