pátek 7. září 2012

Kvarteta od ELFu

Krásný den!

Když se kosmetika Elf objevila v České republice, neodolala jsem a dvakrát jsem si od nich pár produktů objednala. Naštěstí se mi nestalo, že by vybrané výrobky byly úplnými propadáky, takže používat se dají, i když mezi mé oblíbence se rozhodně nezařadily. Dnes bych vám chtěla představit paletky čtyř stínů Brightening Eye Color z řady Essentials, které se mi na internetu moc líbily, názory na ně byly celkem pozitivní a za cenu 39,- Kč jsem tedy vzala hned tři, a to Ethereal, Drama a Pretty n' Pink. Jinak je Elf prodává celkem v 19 kombinacích, takže výběr je poměrně široký.

Balení paletek je plastové, spodní díl je bílý, horní průhledný, takže pěkně vidíte barvy stínů a můžete si bez otevírání vybrat odstíny, na které máte zrovna náladu. K paletce byl přiložen malý pěnový aplikátor, který jsem jednou použila a houbička z rukojeti upadla. Pod aplikátorem je v balení úzké zrcátko, které zřejmě kromě okrasné funkce nemá mít jinou užitnou funkci, nebo si aspoň nedokážu představit, že bych jej k něčemu použila. Paletka je rozdělená na čtyři stejně velké trojúhelníčky, což ostatně vidíte na fotkách, že :-).

Co bych ke kvartetům uvedla jako první je, že bych je neužívala bez podkladové báze. Nevydrží bez ní moc dlouho. Já většinou potřebuji, aby mi stíny vydržely cca 12 hodin, než dorazím po nalíčení zpět domů, takže bez báze bych stíny od Elfu určitě neriskovala. Některé stíny nejsou ani nijak zvlášť pigmentované, takže báze vám pomůže barvu zvýraznit, i tak počítejte s tím, že na víčko použijete více vrstev stínů než jednu, aby byly vůbec vidět. Stíny trochu práší.


Pokud bych se měla vyjádřit k jednotlivým paletkám, tak Ethereal obsahuje tři odstíny hnědé a jeden bílý odstín s lehoučkým šedým nádechem, jako rozjasňovač. Jsou ideální na denní přirozené líčení. Všechny odstíny obsahují drobné třpytky, ale není to nic výrazného.




Paletka Drama je zase ideální na večerní líčení, opět obsahuje bílý rozjasňovací odstín, když jej porovnám s bílou v Ethereal, tak je daleko bělejší. Další odstíny jsou stříbrný, který jsem si oblíbila, šedivý a černý, který se v paletce tváří opravdu jako uhel, ale černou na oko prostě z tohoto stínu nedostanete, to už je tmavší šedivý odstín (viz fotky dole, kdy třetí šedivá šmouha zleva je právě tato černá barva). Opět v sobě stíny obsahují drobné třpytečky. Když barvy vhodně zkombinujete vytvoříte poměrně pěkné kouřové líčení. Na tuto paletku je na stránkách Elfu nejvíce pozitivních reakcí, uživatelky s ní jsou vesměs spokojené.

Poslední paletkou, kterou jsem si vybrala je Pretty n' Pink, zde je bílý odstín trochu nažloutlý, je doplněn dvěma odstíny růžové a jednou fialovou. Mám hnědé oči, růžové a fialové stíny se mi k nim líbí, pěkně je rozzáří, pokud jsem unavená, nebo nevyspalá, tak použiji tuto paletku místo obvyklých hnědých odstínů a obličej působí hned veseleji a svěžeji.


Nafotila jsem vám všechny odstíny na ruce, nepoužívala jsem bázi. Chtěla jsem také doplnit o fotky očí ráno po nalíčení a jak vypadaly večer po celém dni, bohužel na nich nebyl rozdíl moc znatelný, proto sem nebudu vkládat nic neříkající fotky. Pod stíny jsem vždy použila podkladovou bázi od ELFu. Stíny jsem testovala  skutečně svědomitě po tři dny, když jsem každý z těchto dnů nalíčila oči jinou paletkou, v různých kombinacích.
Z paletky Pretty n' Pink jsem použila fialový odstín přes celé víčko a do vnitřního koutku oka bílý odstín. Stíny držely celý den, večer nebyl vidět rozdíl, držely skutečně skvěle. U této paletky jsem tedy byla velmi příjemně překvapená výdrží.
S paletkou Drama jsem vytvořila kouřové líčení, použila jsem všechny barvy, kromě černé, tu nemělo smysl přemlouvat, aby byla vidět.
No a u Ethereal jsem na víčko nanesla dvě hnědé barvy, světlejší do vnitřní poloviny víčka, tmavou do vnější poloviny, zde bohužel výsledek nebyl moc dobrý, stíny jsem už po pěti hodinách na oku nemohla téměř najít. Zde mě výdrž zklamala. 

Ethereal

Pretty n' Pink

Pretty n' Pink

Drama

Drama

Pokud byste měli zájem podívat se na celou nabídku paletek, případně objednat, mrkněte zde.

Tyto stíny neurazí, ani přehnaně nenadchnou, ale za tu cenu jsou celkem fajn, proto jim dávám hodnocení 3/5.

2 komentáře:

  1. Já mám Nymph Dreams a mám tu paletku moc ráda. A vím minimálně o dvou dalších, který musím mít :) Jen je škoda, že jako u všech věcí ze základní řady je to spíš loterie - něco je super, něco na nic, takže nikdy nevíš, jestli zbytečně nevyhodíš peníze :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně jak říkáš, je to risk, ale za 39,- Kč se to dá podstoupit :-).

      Vymazat