středa 12. září 2012

YVES ROCHER: Dekorativní kosmetika

Přeji všem hezký den!

Dnes bych se chtěla podívat na dva výrobky, které jsem si pořídila z dekorativní kosmetiky značky Yves Rocher. Yves Rocher mám ráda, ale mám tuto značku spojenu spíše s tělovou a vlasovou kosmetikou a k dekorativní kosmetice moc velkou důvěru nemám. Když jsem byla v YR naposledy, zastavila jsem se u stojanu s dekorativkou a jen tak pokukovala. Líbí se mi, že ke všem výrobkům jsou v prodejně k dispozici testery, vatové tamponky a odličovače, takže vám skutečně nic nebrání vše si pěkně osahat a vyzkoušet. Nakonec jsem se tedy rozhodla odnést si něco domů a vybrala jsem si jemné růžovo-meruňkové oční stíny Rose pétale za 139,- Kč a černou tužku na oči za 65,- Kč, na obojí jsem měla 30 % slevu, takže i proto jsem se pro koupi odhodlala, že mě to nebude tolik mrzet :-). A jak se mi zamlouvají?



Tužku na oči jsem použila hned druhý den v kombinaci s Color tatoo - On a bronze, nakreslila jsem tenkou linku na horní víčko a pod spodní řasy jsem asi do půlky víčka také tužku lehce nanesla. Asi po třech hodinách jsem měla černo pod očima, spodní linka byla rozmazaná. Po pěti hodinách od nalíčení jsem měla po celém horním víčku obtisklou černou linku. Opravdu mě ovládlo zděšení a už jsem nechtěla nikdy na oko tuto tužku pustit. Sebrala jsem ale odvahu a když jsem šla večer na návštěvu ke kamarádce (tam jsem se mohla stále kontrolovat v zrcadle), zkusila jsem jí v kombinaci se stínem Rose pétale. Již jsem jí raději nedávala na spodní víčko, ale pouze na víčko horní. Měla jsem toto líčení na sobě pět hodin a linka byla bez porušení, držela pěkně. Musím dodat, že při prvním nalíčení bylo o hodně tepleji, než při druhém pokusu, nevím, zda to hrálo roli, či jaké vlivy na tužku působily. Pokud bych měla říct ještě něco k vlastnostem, tak balení je klasické, líbí se mi bílá kytička na tužce, hmotnost 1,3 g, tuha je poměrně měkká, oko příliš netahá, i když mohla by být trošku měkčí, barva je sytá, černá je pěkně výrazná. Pokud bude tužka fungovat vždy tak, jako při druhém pokusu, budu s ní spokojená, než k ní ale nabudu důvěru, tak to bude asi chvilku trvat.



Oční stín Rose pétale se mi moc líbil barevně, je vhodný na denní nošení, bude se pěkně kombinovat s hnědou, či černou barvou stínů. Obal je plastový, průhledný vrchní díl je opět ozdobený kytičkou, jinak nic moc, ale o to mi ani moc nejde, jsou ho dva gramy. Při nanášení nepráší, ale je světlounký, takže aby byl vidět nestačí jednou "namočit" štětec, ale rozhodně uděláte tahů víc. Zkoušela jsem ho bez báze, ale moc nevydrží, takže určitě naneste na podklad, zintenzivníte tím i barvu. Je to takový průměr.



 Když to shrnu, tak podle očekávání nejde o výrobky, ze kterých bych skákala dva metry vysoko a potvrdilo se mi, že některé značky nemám spojeny s určitým druhem kosmetiky nadarmo. Za mě tedy dva produkty na vyzkoušení stačí. Stín se mi líbí barevně, určitě ho využiji, tužce dám ještě šanci, ale jestli mě vypeče ještě jednou, tak se asi rozloučíme.

Jak jste na tom vy s dekorativní kosmetikou od Yves Rocher, zkoušely jste? Jste s ní spokojené, doporučily byste mi nějaký produkt?

Žádné komentáře:

Okomentovat